Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2009

πίστις ελπίς αγάπη

δύο κύκνοι αγαπημένοι
"νυνι δε μενει πιστις ελπις αγαπη τα τρια ταυτα 
 μειζων δε τουτων η αγαπη"[προς κορινθίους Α.13-13]
το Δένδρο πίστις ελπίς αγάπη της ζωής
η αγάπη είναι η βαθειά ρίζα του δένδρου της ζωής
η πίστις είναι ο ευθυτενής πανύψηλος κορμός
και η ελπίδα τα φύλλα είναι και τα κλαδιά
και στον άνθρωπο-δένδρο
η αγάπη κατέχει τον ζωτικό χώρο της καρδιάς
η πίστις ακουμπά-κάθεται στον κορμό του σώματος και είναι η κεφαλή
και η ελπίδα απλώνει τα χέρια της παντού σε νού-καρδιά και σπλάχνα
και στον κόσμο-γή
η αγάπη είναι όλα όσα περιέχει-περιβάλλει η γήϊνη σφαίρα
η πίστις είναι η δύναμις που την κρατά αλλά και την γυρίζει
και η ελπίδα είναι η ζωτική ενέργεια που τρέφει και εμψυχώνει καθετί στον κόσμο
αγαπώ-πιστεύω-ελπίζω-αγαπώ
πιστεύω-αγαπώ-ελπίζω-αγαπώ
οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουμε-ελπίζουμε αλλά στην πράξη δεν αγαπάμε και ενώ λέμε ότι αγαπάμε πολύ στην πράξη η πίστις-ελπίδα μας αποδεικνύεται μηδενική. είναι δυνατόν η αγάπη-εστεμμένη θεά να αποδεικνύεται αδύνατη-αδυναμία; και πως μπορεί η πίστις-ο βράχος αυτός των αιώνων να συντρίβεται στο πρώτο κύμα; η αγάπη λοιπόν βεβαιώνεται και κυριολεκτικά ανυψώνει τον αγαπώντα όταν και μόνον αυτός αποδεικνύει εμπράκτως την ακλόνητη πίστι-ελπίδα του στην θεία πρόνοια-προστασία ενώ την ίδια στιγμή σηκώνει το βάρος της προσωπικής του σταύρωσης-θυσίας-αυτοθυσίας-αυτοταπείνωσης
η αγάπη είναι η πίστις
η αγάπη είναι η ελπίς
η πίστις και ελπίς είναι η αγάπη με διαφορετικό όνομα-ένδυμα
..."μείζων δε τούτων Η ΑΓΑΠΗ"
έχει ήδη λεχθεί και αποκαλυφθεί
Α-γαπ-Ω
αρχίζει απο Α-τελειώνει σε-Ω
είναι το Α_Ω
Α-άλφα
ΓΑ-γάμος(γαμέώ)
Π-πάν-τοτε
Ω-ωμέγα
το Α πάντοτε έρχεται-φέρνει σε γάμο το Ω
όταν ο εγώ Α-γαπ-Ω τον/την σύντροφο μου-τον εαυτό μου τον θεό μου
και ο Γάμος είναι Α-Ω για 2 αγαπημένους-εραστές
[άρρεν και θήλυ-θεός και άνθρωπος κλπ]
πιστεύω τον θεό-μου
αγαπώ τον σύντροφό-μου
ελπίζω πάντοτε να πιστεύω και αγαπώ τον θεό-σύντροφο-εαυτό μου
ναί-σε αγαπώ
αυτή είναι η απόδειξη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: