Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2009

το Αλφα γαμμάδιον του ανθρώπου


μικρός κύκλος απείρων διαστάσεων
Α
να πιστεύεις στον θεό και να χαρίζεσαι στούς ανθρώπους
 Α
 Α
ο παρακάτω σταυρός απ-εικονίζει καθε τελειοποιούμενο-τελειοποιημένο
ηθικά εν αγάπη και πνευματονοητικά εν σοφία ανθρώπινον όν
[1=πνεύμα/2=ψυχή/3=νόηση/4=ύλη/5=εγώ]
 
 ΑΠΛΟΤΗΣ
Ι
Ι
ΑΝΘΡΩ
ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ--------------------ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΣ
ΠΟΤΗΣ
Ι
Ι
ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗ
2Β 

ο τελειοποιούμενος-τέλειος άνθρωπος-εγώ=5 
ζη και εκφράζεται με το εγώ του οικουμενικά-παναθρώπινα και συνάμα απρόσωπα
[χωρίς προσωποληψία-διάκριση]
ζη και εκφράζεται με το πνεύμα του απλά-είναι ένας απλός άνθρωπος-φέρεται-συμπεριφέρεται με απλότητα-απλοϊκότητα και πάντοτε οι σκέψεις του είναι απλές-απονήρευτες

ζη και εκφράζεται με την ψυχή του-τα συναισθήματα του αδελφικά-με αδελφοσύνη και αγάπη
ζη και εκφράζεται με το νού-τη νόηση του νοητικά-διανοητικά με αμοιβαιότητα και αλληλεγγύη
ζη και εκφράζεται με την ύλη-το υλικό του σώμα συμπεριφερόμενος ανθρωπιστικά-αδελφοποιητικά-συναδελφικά-με ισότητα και ισοτιμία προς καθε συνάνθρωπο αδελφό του,υπηρετώντας έτσι την ιδέα-κατάσταση της αδελφότητας των αγίων και αδελφών ανθρώπων.
 
20. επερωτηθεις δε υπο των φαρισαιων ποτε ερχεται η βασιλεια του θεου απεκριθη αυτοις και ειπεν 
ουκ ερχεται η βασιλεια του θεου μετα παρατηρησεως
21. ουδε ερουσιν ιδου ωδε η ιδου εκει, 

ιδου γαρ η βασιλεια του θεου ΕΝΤΟΣ υμων εστιν
[λουκ.17:20-21]
ιδου γαρ η βασιλεια του θεου ΕΝΤΟΣ υμων εστιν
[εντός=μέσα μας-εντός μας]
Ε-Ν-Τ-Ο-Σ= Σ-Τ-Ο Ε-Ν=το εν ευρίσκεται στο εντός-μέσα μας
αλλά το εν-μονάς εντός μας είναι ο θεός το θείον πνεύμα-όν
το ΕΝ=μονάς=Α(λφα)=Α-λήθεια καί Α-γάπη
(Απλότης-Αδελφωσύνη-Αμοιβαιότης-Αδελφότης-Ανθρωπότης)
[ε-ν-τ-ό-ς=το εν Σ(ίγμα)=σοφία]
[εντός=ενός Τ(έλειον)=εντός ευρίσκεται το Τ του ενός=θεού]
συνεπώς εν-εντός=(Α-Σ-Τ=αγάπη-σοφία-τέλειον)
εν-δοστροφή-εν-δοσκόπιση-εν-δοαυτογνωσία
[κάνω στροφή-στρέφομαι μέσα μου/ενδοερευνώ-εξετάζω/ευρίσκω 
και γνωρίζω τον εντός μου εαυτό μου-το πνεύμα μου-πνευματικό είναι μου]
Ε-Ν-Τ-Ο-Σ=ΣΤΟ ΕΝ=ΤΟ ΕΝ Σ=ΕΝΟΣ Τ
ΣΤΟ ΕΝ=ΜΟΝΑΣ-θεός=Αλήθεια=Αγάπη-σοφία
ΤΟ ΕΝ Σ=ΣΟΦΙΑ πνεύματος
ΕΝΟΣ Τ=ΤΕΛΕΙΟΝ αλήθειας
ιδου γαρ η βασιλεια του θεου ΕΝΤΟΣ υμων εστιν
ΕΝΤΌΣ ΗΜΩΝ ΕΣΤΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ-ΑΓΑΠΗΣ-ΣΟΦΙΑΣ
ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: