Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2010

"τα εις εαυτόν"

http://www.knossosfm.gr/filemanager/userfiles/parthen1.gif
 οι 10 παρθένες και ο νυμφίος
("η ελλάς βρίσκεται στο μέσον όλης της γης,η αττική στο μεσον της ελλάδος,η δε αθήνα στο μέσον της αττικής και στο μεσον πάλιν των αθηνών η ακρόπολις"{αριστείδης ο δίκαιος}-τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα)
 οοο
εαυτέ, μου είπες εδώ είμαι ,
καιγώ,ανακάτεψα τις στάχτες του εγώ μου!
μου έδειξες τον ήλιο,
καιγώ, φόρεσα  γιαλιά ηλίου!
με φώναξες με τόνομα μου,
καιγώ, ρώτησα ποιός είναι αυτός!
με κάλεσες στον κήπο της φαντασίας
καιγώ,εξακολουθώ να ανακατεύω το τσουκάλι της ανυπαρξίας!
ναί πανω κάτω ,δεν είδα δεν άκουσα δεν ξέρω δεν απαντώ!
υγ: «…χαμαί πέσαι Δαίδαλος αυλά, ουκέτι Φοίβος έχει καλύβη, 
ου Μάντιδα δάφνην, ου παγάν λαλέουσα, απέσβετο και λάλον ύδωρ».
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια: