Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010

το χάρισμα

 http://personal.pblogs.gr/files/81677-Barn-Swallow-Nest-(14).jpg
 5 μικρά χελιδονάκια στη φωλιά τους
http://2.bp.blogspot.com/_uNKiZT8-OLM/Sc_nOtyurBI/AAAAAAAAAeY/1CVAsmBgxyk/s400/%CF%87%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1.jpg 
η μαμά χελιδόνα που ταϊζει τα μικρά της χελιδονάκια
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
[τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα-ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να θελήσει να καταστή πνευματικά ελεύθερος]
"..αυτούς τους πανάρχαιους νόμους της ζωγραφικής μερικοί τους ξέρουν εκ γενετής,όπως το χελιδόνι ξέρει να κτίζει την φωλιά του χωρίς να έχει πάει σε αρχιτεκτονική σχολή...σε στιγμές ευφορίας νομίζω πως ξέρω να κτίζω σαν το χελιδόνι.και ευχαριστώ τον θεό".
[γ.τσαρούχης-ανάμεσα σε ανατολή και δύση:5 κείμενα,εκδ.άγρα]
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
 μέσα στα λόγια του μεγάλου αυτού καλλιτέχνη-ζωγράφου κρύβεται όλη η αλήθεια για το "ΧΑΡΙΣΜΑ"δηλαδή την αρετή ή το δώρο ή το τάλαντο κλπ.
ο θεός και η φύση έχει προικήσει όλα τα έμβια:όντα:φυτά,ζώα,
πτηνά,έντομα,φυτά,ακόμα και τα ορυκτά με ιδιαίτερα χαρίσματα-ιδιότητες-χαρακτηριστικά-αρετές,δηλαδή εξατομικευμένα δώρα,τα οποία χρησιμεύουν για την επιβίωση-άμυνα-δημιουργικότητα των όντων αυτών.κορωνίδα της φύσης και του κόσμου είναι-τοποθετήθηκε ο άνθρωπος-ο οποίος ως ανθρώπινον όν, όχι μόνο έχει ατομικό ανόμοιο χάρισμα-αρετή-ιδιαίτερα χαρακτηριστικά,αλλά είναι τέτοιας ισχύος ώστε υπερκαλύπτει-περιλαμβάνει κάθε άλλο χάρισμα έμβιου όντος στην φύση.έτσι δικαίως ο άνθρωπος ορίστηκε απο την γένεση του βασιλιάς της δημιουργίας και ακόμα έτσι εξηγείται το ότι ο δημιουργός με την δημιουργία του ανθρώπου-6ος περατώνει την δημιουργική του δραστηριότητα-6η ημέρα και "αναπαύεται"-αφίνοντας βεβαίως την 7η ημέρα δημιουργίας-το έργο της 7ης ημέρας στον ίδιο τον άνθρωπο.[ και που είναι προφανές ότι πρόκειται για(τήν)ΑΥΤΟ-δημιουργία(του)δηλαδή για την εαυτού-αυτοτελείωση-ομοίωση με τον δημιουργό του ο οποίος είναι η αλήθεια-αγάπη-σοφία].
τι είναι όμως ακριβώς το χάρισμα-τι χαρίζει;
το χάρισμα είναι το πνεύμα του θεού-ένα μέλος του θείου πνεύματος το οποίο χαρίζει ο θεός στον άνθρωπο ως δώρον-αρετή-δύναμις,ώστε ο άνθρωπος να είναι εξ-οπλισμένος κατά του κακού και του κόσμου-γη που τοποθετήθηκε ο άνθρωπος μετά την έκ-πτωση του απο τον παράδεισο του θεού[δυσκολίες-αντιξοότητες-επιθέσεις κλπ]και με τον τρόπο αυτό να μπορεί να αγωνίζεται-αμύνεται-κατισχύει των εχθρών-επιθέσεων-δυσκολιών που θα συναντάει καθε φορά.
απο το χάρισμα απορρέουν[εκδηλώνονται-διαδηλώνονται]δυναμικές ιδιότητες-δυνατότητες-δυναμικότητες-δυνάμεις,οι οποίες καθιστούν ισχυρό και δυνατό τον κάτοχο τους-το ανθρώπινο όν,ώστε κάνοντας χρήση αυτών να κατισχύει,να επιφέρει δυναμικά και δημιουργικά αποτελέσματα αλλά και να αμύνεται και τιουτοτρόπως να επιβιώνει-εξελίσσεται-ανελίσσεται-αυτοπνευματούται. 
το πνεύμα θεού--γίνεται πνεύμα ανθρώπου--και είναι το δωρεάν δωρούμενον δώρον ή αρετή ή χάρισμα.
το πνεύμα ενοικεί-περιβάλλεται απο την ψυχή που και αυτή ενοικεί-είναι εγκλεισμένη στο σώμα.ο δημιουργός του ανθρώπινου όντος είναι το ίδιο το πνεύμα του[που είναι το πνεύμα του θεού-ένα μελος,αγγελικής ιεραρχικής τάξεως]το οποίο ως αρετή-χάρισμα είναι το σύνολο των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών κατα το σώμα-την ψυχή και το πνεύμα,δηλαδή η ανθρώπινη προσωπικότητα-στην οποία θα πρέπει να προσδώσουμε συνειδητότητα-ενσυνείδηση της αλήθειας αυτής[του δημιουργού πνεύματος-δώρου-χαρίσματος]ώστε να γίνει-καταστή εκτός απο φορέας ιδιαίτερων και ανόμοιων-μοναδικών χαρακτηριστικών και ενσυνείδητη ατομικότητα[ενσυνείδητον εγώ-όν-πνεύμα(τος)]
οφείλουμε ακόμη να διακρίνουμε το 1ον το χάρισμα απο τον χαριτωμένο-φορέα του χαρίσματος αλλα και 2ον τον αξιοποιήσαντα-εκδηλώσαντα και διαδηλώσαντα-και προσφέροντα το χάρισμα προς πάντας,απο τον έχοντα το χάρισμα και μη εκδηλώσαντα-διαδηλώσαντα-προσφέροντα το χάρισμα[ή προσφέροντα πλημελώς και υπαιτιότητα του-ως συνήθως].τέλος οφείλουμε να διακρίνουμε την 1ον την ισχύ του χαρίσματος-δεν είναι σε όλους τους ανθρώπους η ίδια ακριβώς λόγω πεπρωμένου έργου-αποστολής-θείας σκοπιμότητος κλπ αλλά και την ποιότητα-περιβάλλον μεσα στο οποίο εκδηλώνεται το χάρισμα π.χ εάν αυτό είναι στα πλαίσια της τέχνης-επιστήμης-φιλοσοφίας-θρησκείας-μυήσεως ή ακόμα εαν αυτό αφορά παγκόσμια αποκάλυψη αλήθειας ή είναι για μια "εθνική"-τοπική εκδήλωση κλπ.
και λέγει ο απεσταλμένος του θεού ιωάννης ο πρόδρομος για τον χριστό:"διότι και ο νόμος εδόθη διά του Μωϋσέως· η δε χάρις και αλήθεια έγεινε διά Ιησού Χριστού ιωά.1-17].
χριστός-χάρις-χρίσμα
χάρισμα-χρέος-χαρά
ο χριστός-είναι ο θεός λόγος-πνεύμα
η χάρις-είναι το πνεύμα του [λόγου του]
το χρίσμα-είναι η δωρεάν διάθεση των δυνάμεων του πνεύματος του.
το χάρισμα-είναι η υλική-αισθητική[αισθητοποίηση]αποτύπωση της χάριτος δια μέσου του χρίσματος[το οποίο φέρουμε όλοι εκ γενετής αλλά και το οποίο δίνεται επιπλέον-ως επιπρόσθετη χαρις[επι χάριτος]όταν αυτό κριθεί αναγκαίο άνωθεν και είναι άξιος ο φορέας κατωθεν]το χρέος-είναι η ΥΠΟ-χρέωση του χαριτωμένου-χαριτοδοτημένου προς εξώφληση δηλαδή υπηρέτηση του χρέους με δόσιμο-παροχή του δώρου-αρετής-προσωπικότητος χαρίσματος,δωρεάν,προς τους συνανθρώπους[και όχι προς κερδοσκοπία και ατομικό-ιδιοτελές όφελος-συμφέρον]η χαρά-είναι η εσωτερική ευ-χαρά[ευ-χαριστία]του χρεωφειλέτη ο οποίος ξε-χρεώνει το χρέος[που τον "καταδιώκει"ως ενοχή]προς τον χρεοδότη-εργοδότη[τα τάλαντα θα ζητηθούν επαυξημένα].
ευχαριστώ
οοοοοο

Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2010

το άλας της γης

 
υλική αναπαράσταση των υλικών συμπαντικών δυνάμεων

[τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα-ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να θελήσει να καταστή πνευματικά ελεύθερος]
οοοοοοοοοοοοοοοοο
ο ιησούς χριστός-ο ιστορικός και όχι ο της εκκλησίας ή του καθενός υπήρξε η ισχυρότερη εκδήλωση των δυνάμεων του θεού στην γη μας,και τούτο διότι ακριβώς εκείνος έφερε μαζί του-ήταν φορέας του λόγου του θεού-δηλαδή υπήρξε εκδήλωση του ίδιου του τριαδικού όντος[δηλαδή ήταν θεός-εκτός απο άνθρωπος].εντέλει ο λόγος του θεού-διαμέσου του ιησού χριστού κατάφερε να γίνει απο θεός θεάνθρωπος και απο άνθρωπος ανθρωπόθεος.
τώρα,ο ιησούς χριστός,εκτός των άλλων,είπε-ομίλησε συμβολικά-παραβολικά-παραδειγματικά,κλπ γιαυτό και ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ως Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,θα παραμείνουν αιώνιοι σε αλήθεια-ΙΣΧΥ.
ακόμη και σήμερα οι λόγοι του ιησού χριστού-που υπήρξε και είναι ο ελευθερωτής-σωτήρας της ανθρωπότητας μας,παραμένουν ασύλληπτοι-ακατανόητοι-αβίωτοι-άπρακτοι,και τούτο διότι ο άνθρωπος απο την εποχή του χριστού-γενικά μιλώντας και μέχρι σήμερα δεν εφάρμοσε έμπρακτα την πεμτουσία του λόγου του το "αγαπάτε αλλήλους" ή ακόμα το "αγαπάτε τους εχθρούς υμών"και συνεπώς ενώ δείχνει εξωτερικά ότι το αποδέχεται και το ενστερνίζεται στην πράξη υποκρίνεται και ψεύδεται ως προς το βίωμα και την πραξη του.
όσοι όμως εφάρμοσαν στην πράξη αυτοθυσιαστικά το κήρυγμα-λόγο-
διδασκαλία-αλήθεια του ,αυτοί αγίασαν-θεολόγησαν-θαυματούργησαν-έγιναν[αναλογικά]όμοιοι με την αλήθεια την οποία πίστεψαν και με θυσία-αυτοθυσία τους υπηρέτησαν,έγιναν όμοιοι με τον κύριο και διδάσκαλο τους τον χριστό-αυτό άλλωστε υποσχέθηκε και ΕΚΕΙΝΟΣ
[Πάλιν λοιπόν ο Ιησούς ελάλησε προς αυτούς λέγων· Εγώ είμαι το φως του κόσμου·όστις ακολουθεί εμέ δεν θέλει περιπατήσει εις το σκότος, αλλά θέλει έχει το φως της ζωής.ιωα.8-12 αλλά και Τότε θέλουσι σας παραδώσει εις θλίψιν και θέλουσι σας θανατώσει, και θέλετε είσθαι μισούμενοι υπό πάντων των εθνών διά το όνομά μου.ματθ.24-9]
ακολουθώντας τα ίχνη εκείνου λοιπόν-σήμερα,τώρα,την νέα τρίτη εποχή του αγίου πνεύματος,που διαχέεται-διαχέει το πνεύμα της αληθείας του παρακλήτου-της σοφίας του θεού,θα επιχειρήσουμε μια εμβάθυνση σε ένα λόγο του ιησού χριστού που είπε προς τους μαθητές του:"υμείς εστέ το άλας της γης" ακριβώς μετα την εκφώνηση των 9 μακαρισμών[για όλους τους μη έχοντες καικατέχοντες και προς όλους τους αποκλεισμένους απο τους συνανθρώπουτους-όλους τους αδικημένους-φτωχούς-δυστυχείς κλπ-το οποίο βεβαίως έχει την δική του αξία και σημασία,το ότι λεει ότι λέει μετά τους μακαρισμούς]
ιδού όλο το εδάφιο:
υμεις εστε το αλας της γης εαν δε το αλας μωρανθη εν τινι αλισθησεται εις ουδεν ισχυει ετι ει μη βληθενα βληθηναι εξω και καταπατεισθαι υπο των ανθρωπων[ματθ.5-13]
Σεις είσθε το άλας της γής·εάν δε το άλας διαφθαρή, με τι θέλει αλατισθή; εις ουδέν πλέον χρησιμεύει ειμή να ριφθή έξω και να καταπατήται υπό των ανθρώπων.
τι λοιπόν σημαίνει το αλάτι-το άλας της γης και γιατί ονοματίζει συμβολικά-παραβολικά τους μαθητές του ο ιησούς χριστός με τον όρο-λόγο αυτό:ΑΛΑΣ; 
η λέξη-ΛΟΓΟΣ[έλλην λόγος]ΑΛΑΣ συγκροτείται απο τα γράμματα Α-Λ-Α-Σ ,τα οποία απο-συμβολιζόμενα στην πνευματική αλλά και κυριολεκτική τους απόδοση σημαίνουν-ερμηνεύουν-αποκαλύπτουν-διευκρινίζουν-επεξηγούν επ-ακριβώς :
α)τι είναι-ποιός είναι ο θεός;=είναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ
β)πως εκδηλώνεται ο θεός;-η αλήθεια=Η ΑΓΑΠΗ-ΣΟΦΙΑ
γ)ποιός ήτανε ο
ΙΣ.ΧΣ;-διδάσκαλος των 12 μαθητών=Η ΑΛΗΘΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ-ΣΟΦΙΑ
δ)ποιοί ήταν οι 12 ΟΥΡΑΝΙΟΙ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ως πνεύματα;-και τί όφειλαν να εκτελέσουν οι 12 άνθρωποι εντεταλμένοι μαθητές,ως έργο αποστολής;
ο θεός είναι:η ΑΛήθεια=Αγάπη-Σοφία[1αλήθεια=2εκφράσεις]
η ΑΛ-ή θεία(αλήθεια) εκδηλώνεται 2-δυαδικά-διπολικά:ως 1-Α-γάπη 2-οφία
ΑΛ-Α-Σ=ΑΛΑΣ=ΤΟ ΑΛΑΣ  ΕΙΝΑΙ  Η ΑΛΗΘΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ-ΣΟΦΙΑ=Ο ΘΕΟΣ
συνεπώς ο ιησούς-ο οποίος υπήρξε και είναι Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ[ΤΟ ΦΩΣ-Η ΑΓΑΠΗ]ΚΑΙ ΘΕΟΣ["Πάλιν λοιπόν ο Ιησούς ελάλησε προς αυτούς λέγων· Εγώ είμαι το φως του κόσμου· όστις ακολουθεί εμέ δεν θέλει περιπατήσει εις το σκότος, αλλά θέλει έχει το φως της ζωή" ιωά:8:12]όταν είπε στους ΜΑΘΗΤΕΣ-μαθητές του:"υμείς εστέ το άλας της γης"εννοούσε ακριβώς ότι:"εσείς είστε οι απεσταλμένοι μου-όπως εγω είμαι ο απεσταλμένος του θεού,με σκοπό και εντολή αποστολής να διδάξετε[όπως εγώ έκανα:"Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή"·ιωά.14-6]-διαδόσετε-εφαρμόσετε την αλήθεια μου στον κόσμο και στούς ανθρώπους της γης-που είναι η αλήθεια του τριαδικού όντος-του θεού,ο οποίος είναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ-ΣΟΦΙΑ"
ΑΛ-Α-Σ-"υμείς εστέ το άλας της γης"
ΑΛ=Α=ΑΓΑΠΗ-Λ=ΛΟΓΙΑ=ΛΟΓΙΚΗ=ΣΟΦΙΑ
ΑΛ=ΑΣ
το 1-ένα 2-δυαδικό ΑΛ εκδηλώνεται ως 1-ενιαίο 2-διπολικό Α-Σ
αυτό είναι το ΑΛ-Α-Σ[ο θεός=η αλήθεια-αγάπη-σοφία]της γης,το οποίο εάν δεν προσεχθεί και διαφθαρεί[εάν δε το άλας διαφθαρή, με τι θέλει αλατισθή; εις ουδέν πλέον χρησιμεύει ειμή να ριφθή έξω και να καταπατήται υπό των ανθρώπων.]δηλαδή αν ανακατευτεί με άλλο βρώμικο-κακό-σαθρό υλικό,τότε χάνει[απώλεια]την διατροφική του αξία ,και το μόνο που απομένει είναι να πεταχθεί στο δρόμο και να καταπατείται απο τους περαστικούς του δρόμου-γίνεται δηλαδή κοινό χώμα και όχι το εκλεκτό αλάτι που ήταν προηγουμένως.
ΣΗΜ:κάθε άνθρωπος έχει μεσα-εντός του το πνεύμα του θεού[πνεύμα αληθείας=αγάπη-σοφία]
που εδώ επέχει την θέση του άλατος-ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΑΣ,όπως έχει μέσα του και το πνεύμα του κακού[πνεύμα αναλήθειας=αδικία-πλάνη]το οποίο αντιπροσωπεύει την βρωμιά η οποία μπορεί να βρωμίσει το ανθρώπινον εγώ-φορέα του αλατιού-αλήθειας,και συνεπώς να το καταστήσει άχρηστο-ανάλατο όν τόσο για τον εαυτό όσο και τους συνανθρώπους του-προσοχή λοιπόν να διαφυλάξουμε-και αναδείξουμε το μέσα μας αλάτι.
[καλόν είναι να ψάξει κανείς και την βιολογική-διατροφολογική αξία του αλατιού παγκοσμίως-ιδιαίτερα σε "υπανάπρυκτες" χώρες για να αντλήσει συμπεράσματα για το έργο του θεού διαμέσου των απεσταλμένων του, αλλά και για τον ίδιο-αφού καθε άνθρωπος είναι ένας κλητός απεσταλμένος του θεού προς υπηρέτηση του εκλεκτού  αυτοθυσιαστικού-αυτοτελειοποιητικού έργου της αποστολής του]
ΑΛ-Α-Σ-"υμείς εστέ το άλας της γης"  
εμείς αγαπητοί μου-όλοι οι πάντες είμαστε το άλας της γης,να το ε-αυτο-εξορύξουμε και να το δια-δώσουμε προς όλους όσους έχουν ανάγκη-το ζητάνε γιατί το φαγητό τους είναι αν-άλατο! αυτά περί άλατος-και όχι περί στήλης άλατος!
ψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψ

Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2010

Η ΠΕΝΤΑΚΤΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ο ζωδιακός κύκλος των βουδιστών
[τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα-ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να θελήσει να καταστή πνευματικά ελεύθερος]
Η ΠΕΝΤΑΚΤΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
(τι-ποιός είναι ο άνθρωπος,από πού προέρχεται,ποιο είναι το έργο του και εν τέλει ποιος είναι ο τελικός του σκοπός-προωρισμός)
[Ε=α-β-γ-δ-ε=1-2-3-4-5]
Α.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝΑΝΘΡΩΠΟ
(ο οποίος είναι η πραγματοποιημένη- υλομορφοποιημένη-ατομικοποιημένη/ατομική-κοσμική ατομική μονάς και τετράς= 4δικον ανθρώπινον ον= σώμα-ψυχή-νόηση-πνεύμα=που συνθέτουν-συναποτελούν το ανθρώπινον εγώ=5ον στοιχείον=το εγώ είναι το κέντρον-επίκεντρον της ανθρώπινης ατομικότητος-ύπαρξης-ζωής) (ένα παράδειγμα-σύμβολο του ανθρώπινου εγώ-όντος=σταυρός + =4 κεραίες κέντρον σταυρού=5ον σημείον-κέντρον=επίκεντρον=εγώ) 
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΝ ΟΝ:  
1-είναι το ένα μοναδικό κορυφαίο δημιούργημα -προβολή τού ενός δημιουργού θεού-πνεύματος φωσφόρου (θέση/ταξη)  
2-είναι το ενδογενώς αμιγώς πνευματικώς δισύνθετον/διπλούν όν-προϊόν,που είναι αποτέλεσμα της θείας δημιουργικότητος-προβολής ,εντός τού ενάντιου χάους,καί διά συνάλληλης μέθεξης μετά του καταστροφικού κακού-πνεύματος σκότοφόρου (αντίθεση/αταξία)  
3-είναι τριαδικό στή σύγκρότηση του,ύλη-αιθήρ-πνεύμα [3 υποστάσεις,δισύνθετες(πνεύμα=πνοή) σύμμικτες (ψυχή=ψυχή ζώσα καί ύλη=πηλός) ανόμοιες, συγκροτούσες ενα σύνολο κοσμικής ζωής-σχετικής υπάρξεως ]  .
4-είναι τετραδικό στήν εκδήλωση του,υλικά-ψυχικά-πνευματικά-νοητικά (ο σταυρός-νόμος άνθρωπος-κόσμος =( + ) δένδρο γνώσεως=οριζόντια κεραία=κακόν και κάθετη κεραία=καλόν=ένα ανθρώπινο δισύνθετο καλού-κακού όν) (η νόηση-διάνοια του ανθρώπινου όντος είναι μία κατάσταση που δημιουργείται με την συγκρότηση των τριών υποστάσεων σώματος-ψυχής-πνεύματος και η οποία λαμβάνει συντονιστικό-εναρμονιστικό-εξισορροπιτικό ρόλο στο ον και η οποία διαμορφώνεται διαρκώς ανάλογα με τις κοσμικές και πνευματικές συνθήκες περιβάλλοντος του ανθρώπου [γνώση-μόρφωση-καλλιέργεια-παιδικά βιώματα-εκπαίδευση-συνθήκες διαβίωσης κλπ)
5-είναι ένα ανόμοιο διπλό-ενδογενώς αμιγώς πνευματικώς δισύνθετο(=φιλότης και νείκος) καί διπολικό-(αγάπη-σοφία) πλασματικά αυθύπαρκτο ατομικοποιημένο ον-εγώ.1 εγώ-ον σύν 4 εκδηλώσεις =5 δικόν εγώ-ον) (τό 5ο στοιχείο, η πεμπτουσία-επίκεντρον (κατά συνθήκην) τού 4δικού κοσμικού ατόμου, είναι το συμμέτοχον σύνολον-σύνοψη-περίληψη των 4 υποστάσεων-εκδηλώσεων του ατόμου και (φαινομενικά) υπέρ-κείμενον αυτών)
Β.Η ΓΝΩΣΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
(η οποία είναι η συνολική-σφαιρική τών συντελεστών ανθρώπου-δημιουργίας)
1-ο θεός είναι ο ΩΝ-η απειραιώνια σε ισχύ ΑΛΗΘΕΙΑ (ενιαία διπολική έκφραση-εκπόρευση-εκδήλωση αγάπης - Λόγου καί σοφίας-Πνεύματος) 
2-ο σκοτοφόρος είναι ο μή ών -η σχετική προσωρινή αναλήθεια (ενάντια διχαστική-διαιρετική αντίθεση-αντιλογία-σύγχυση-πλάνη)  
3-ο άνθρωπος είναι η σπερματική (ωόν-σπέρμα) δυνατότητα και συνθήκη αναιρέσεως-καταργήσεως τής αναλήθειας (αστάθεια-αβεβαιότης), είναι τό εργαστήριο μετουσιώσεως τού ασώτου-βεβήλου πνεύματος του κακού,είναι το σχέδιο-ο σχεδιασμός του θεού δια του οποίου και δια μέσω του οποίου θα επανέλθη το πεπτωκός-εκπεσόν πνεύμα του κακού μετουσιούμενο σε «καθαρό»πνεύμα καλού, στον θεό.  
4-ο νόμος-σταυρός που διέπει τον άνθρωπο-κόσμο είναι ο νόμος της ανταποδόσεως των δισυνθέτων όντων (ίσης-ομοίας αποδόσεως +) καλού και κακού (νόμος ισότητος-δικαιοσύνης) δηλαδή η οδός καί ο τρόπος καταργήσεως τής αναλήθειας (θέληση= θυσία-αυτοθυσία = μετουσίωση σκότους-άρση δισυνθετότητος=του σταυρού= του θανάτου, δια απλοποιήσεως της δισυνθετότητος καλού-κακού η οποία συντελείται με μετουσίωση του κακού σε καλό και μέ ταυτόχρονη ενεργοποίηση-εμπέδωση τής διπολικότητος-αμοιβαιότητος αγάπης-σοφίας (ανύψωση-αναβάθμιση της οριζόντιας κεραίας του σταυρού ==ανοδική πόρευση προς τον θεό, δια του συγχωρείν-μετανοείν)
5-ο σκοπός καί προορισμός-τελική κατάληξη τού οντος-πνεύματος μετά την επιτυχή επιτέλεση του έργου του, είναι η συνολική απρόσωπη αυτοπνευμάτωση-θέωση του (αίσιον τέλος-έυλογη έναρξη νέας πνευματικής ζωής,στον θεό ). (δισύνθετον ανθρώπινον ον-εγώ=πνευματικά μηδέν=ενέχει-κατέχει δυνατότητα-ελεύθερη επιλογή αυτοπνευματώσεως-θεώσεως )
Γ.Η ΒΙΩΣΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
(απαραίτητη προυπόθεση τελειοποιήσεως κάθε ανθρώπινου οντος)
-ανάταση πνεύματος προς αλήθειαν=πιστεύω=αληθεύω=αυτοπνευματούμαι   
-βούληση ψυχής=συγχωρώ-βίωνω τήν ευθεία αδελφική σχέση= αδελφοποιούμαι
-γνώση,γνώμη νοήσεως-διανοίας=μετανοώ-γνωρίζω τήν ορθή λογική θέση=πραγματοποιώ την μετα-γνώση=λογικοποιούμαι-αποκτώ ενσυνείδητη πείρα+επίγνωση-αντίληψη κατανόηση αληθείας (δια μέσω της μετανοίας μετα-γνώθω-δηλαδή γνωρίζω όχι πλέον την αναληθή-λαθεμένη γνώση του κακού αλλά την ορθή-αληθινή γνώση του καλού και επομένως ορθοδοξώ,δηλαδή μετουσιώνω-εμ-πνευματοποιώ την κοσμική νόηση-διάνοια-λογική του κακού μου,σε πνευματική λογική του καλού μου (μετουσίωσι του κακού=απλοποίησι της δισυνθετότητος καλού-κακού=το δένδρο γνώσεως καλού-κακού=γίνεται-μεταμορφούται σε δένδρο μόνον καλού-της αλήθειας ) απαραιτήτως όμως δια της ενσυνείδητης υπαγωγής της νοήσεως μου στο εμαυτού πνεύμα του θεού εντός μου. 
-διάκριση καρδίας/ύλης-υλικής συμπεριφοράς=υπομένω-διακρίνω και διαχωρίζω τό σκότος από τό φώς,κατισχύω διά τού φωτός τό σκότος-τελειοποιούμαι-ανθρωποποιούμαι υλικά και νοητικά , ηθικά και πνευματικά ενόσω διαβιώ στον υλικό κόσμο. 
-ένωση εγώ=ταπεινόω/φρονώ-εργαζόμενος ελευθερώνω εαυτόν (από τον εγώ-ισμό,ατομισμό- ιδιαιτερότητα-ανόμοια προσωπικότητα) [ένωση 2 δένδρων,γνώσεως και ζωής, σέ 1δένδρο ζωής-αλήθειας , το δένδρο-ο σταυρός T ==σταυρός-δένδρο αληθινής ζωής.
Δ.Η ΔΙΑΚΡΙΣΙΣ/ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ (ΔΙΑΧΥΣΙΣ-ΔΙΑΔΟΣΙΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΘΕΙΑ (ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ) 
(οι προυποθέσεις-συνθήκες του κόσμου-η μία θεληματική ανάγκη-χρεία του ανθρώπου) 
1-άνω-θεν: εντολή- αποκάλυψη αλήθειας θεού (ο καταβαίνων-ερχόμενος ουράνιος κεχρισμένος απεσταλμένος-όμοιος θεού κατέρχεται με εντολή να αποκαλύψει την πνευματική αλήθεια στους ανθρώπους της γής).(πνεύμα) η αντίδραση του κακού είναι η προσπάθεια-επίθεση ώστε να γίνη συγκάλυψη και παραποίηση της αλήθειας του θεού από το κακό και τα πειθήνεια-ασυνείδητα όργανα του ,με ταυτόχρονη επιβολή ψευδεπίγραφης δήθεν αποκάλυψης και αναληθών θεωριών.(δράση δημιουργικού παράγοντα και αντίδραση καταστροφικού παράγοντα) 
2-κάτω-θεν:αδελφοποίηση-ενοποίηση του απεσταλμένου εντολοδόχου του θεού με την αλήθεια και τους επι της γης αδελφούς του (ο αναβαίνων εντεταλμένος καθίσταται ιπτάμενος-ιστάμενος-πληρούμενος ενώπιον του θεού και πάλιν κατερχόμενος -παρεχόμενος προς τους ανθρώπους ,ενοποιούμενος έτσι τόσο με τον άνω θεό και τους κάτω συνανθρώπους του) (ψυχή) η αντίθεση του κακού είναι η σπείρα-συμμαχία-συναγωγή ανθρώπων του κακού με σκοπό την φαρμακεία-επηρρεασμό της ανθρωπότητας επι τω κακώ και την εξυπηρέτηση των κακόβουλων-κακοποιών σχεδίων του σκοτοφόρου κακού. (επήρρεια καλού ή κακού)  
3-δεξιά:δικαιοσύνη-η ουράνια αδελφότης επί της γης εργάζεται για την εμπέδωση συνθηκών ισότητας-δικαιοσύνης-αλληλεγγύης εντός της κοινωνίας,για την εξάλειψη της πτωχείας,υλικής και νοητικής (νόηση-διάνοια) η αντίδρασι του κακού είναι η κατεστημένη εξουσία να διατηρεί και συντηρεί τον πλούτο-περιβάλλον συνθηκών νοητικό-γνωσιολογικό για τους ολίγους, είς βάρος των πολλών (περιβάλλον μή ορθόν-πλάνον=παραποιεί-υποκαθιστά την αποκάλυφθείσα αλήθεια για ισότητα-δικαιοσύνη όλων των ανθρώπων (ο κατά θεόν απεσταλμένος όμως ,πτωχαίνει διαρκώς χαριν του έργου του θεού=ηθικός-πνευματικός πλούτος-αντίθετα ο κατά κόσμον άρχων πλουταίνει διαρκώς υλικά και νοητικά,χάριν του εγώ και του κακού του=υλικός-κοσμικός πλούτος)
4-ευώνυμα:ελεημοσύνη-όσοι άνθρωποι έχουν αφυπνισθεί από την αποκάλυψη της αλήθειας του θεού και την δράση των απεσταλμένων του θεού,καθίστανται έμπρακτοι συνεργάτες-συμμέτοχοι στο έργο της παγκόσμιας ελεημοσύνης για την εξάλειψη της πενίας και των ασθενειών που βασανίζουν τους ανθρώπους-συνανθρώπους-αδελφούς τους . η αντίδραση του κακού είναι-εκφράζεται μέσα απο την αδιαφορία των κυβερνήσεων των λαών και των ισχυρών της γής να αφίνουν-επιβάλλουν να επικρατεί η πενία-περιβάλλον συνθηκών υλικόβιωτικό μη επιτρεπτό για την επιβίωση των ανθρώπων (μή ευθές- άδικον-ανήθικον= εμποδίζει την συνένωση-ενοποίησι των ανθρώπων) (ύλη)  
5-κέντρον: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του ατόμου-κάθε εγώ-όντος=ο εαυτός(ΗΡΩΣ) οφείλει να επιδείξει δύναμη αγάπης-σοφίας (έρως-ΠΑΘΟΣ) =κεντρομόλος-ελκτική, έλκουσα-ερούσα τήν χάρι καί τήν αλήθεια του θεού-πνευματος (πνεύμα-τικός παράδεισος-φώς) καί αίρουσα τήν κατ-άρά καί τήν αναλήθεια του πνεύματος του κακού (πειρασμός, πόνος-πίκρα-σκότος) (εγώ) (απλοποίησι του εγώ-της δισυνθετότητος άνθρωπος,υλικά-ψυχικά-νοητικά-πνευματικά=επέρχεται απλότης-αλήθοποίηση). η αντίδρασι του κακού είναι η οδήγηση-παραπλάνηση του εγώ σε αυτοδέσμευση-αυτοεγκλωβισμό στα ερωτικά-εγωϊστικά πάθη-εγωπάθεια,την αλαζονική νοητική γνώση-επιστήμη-τεχνολογικό-τεχνικό-μηχανικό πολιτισμό και σε κάθε αυτοπροβλητικό φιλόδοξο συμφεροντολογικό έργο, και που όλα αυτά έλκουν και εκβλαστάνουν κάθε λογής κακότητα-αντιαρετή του κακού και απωθούν κάθε εκλεκτή αρετή και καλό εκ του θεού-εκ της αληθείας, με αποτέλεσμα την διατήρηση της δισυνθετότητος καλού-κακού,την εκβλάστησι του κακού,την κατάληψη του εγώ υπό του κακού,την κακοποίησι των ανθρώπων-συνανθρώπων υπο του συγκεκριμένου κακοποιού ατόμου.
(ελεύθερη επιλογή-απόφαση-πράξη=έργα φωτός-χριστός ή έργα σκότους-χιτλερ-καθε άνθρωπος εν τέλει είναι-γίνεται, κατα μιαν αναλογία, ένας χίτλερ ή ενας χριστός )
Ε.Η ΕΝΩΣΙΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
(βασιλεία των ουρανών-του θεού στη γή)
1γνώση-βίωση-τήρηση Α΄διαθήκης (νόμος δικαιοσύνης-ισης (αντ)αποδόσεως καλού-κακού) (ο άνθρωπος γνωρίζει-μαθαίνει να σέβεται και να υπακούει τον θεό και το νόμο του, λογικοποιείται, ανθρωποποιείται, σέβεται τον συνάνθρωπο του σύμφωνα με τον θείο νόμο) .
2γνώση-βίωση-τήρηση Β΄διαθήκης (λόγος αγάπης-συχγωρέσεως θύτη και μετανοίας εαυτού) (ο άνθρωπος βιωματικά μαθαίνει να αγαπά- βιώνει-λατρεύει τον θεό και να συγχωρεί τον συνάνθρωπο του ενώ την ίδια ώρα μετανοεί για τα λάθη του .
3γνώση-βίωση-τήρηση Γ΄διαθήκης (τρόπος εν αγάπη σοφίας-ενώσεως πάντων εν αληθεία) (ο άνθρωπος γνωρίζει-μαθαίνει-βιώνει τον θεό και τηρεί την αλήθεια και το νόμο του-που είναι πλέον ο εαυτός του,η προβολή και προέκτασι του θεού στον κόσμο, παρέχοντας τα πάντα στους πάντες και υπάγωντας τον νού-νόησι του στο μέσα του πνεύμα-θέλημα του θεού) .
4επικοινωνία-εναρμόνιση ουρανού καί γής (ο άνθρωπος όντας βιωματικώς αυτοπνευματούμενος, πορεύεται-συμπορεύεται με τα ουράνια, εναρμονίζεται με τους ουράνιους αδελφούς του και συνεργάζεται ως ισάγγελος μαζί τους) (κλίμακα καί γέφυρα τών άνω μέ τά κάτω)  
5ένωση ουρανού καί γής. (συναίνεση-συμφωνία-συνένωση αγγέλων καί ισαγγέλων ανθρώπων, τό άσμα-συνωδή ουρανού καί γής).(η συνένωση ουρανού και γης εγ-καθιστά τον άνθρωπο ανθρωπόθεο επί της γης,τον θεώνει,τον χρίει πνευματικό βασιλέα-ιερουργό του έργου του θεού στην γη, πραγματώνοντας έτσι την βασιλεία και το θέλημα του θεού στην γή) . 
ΣΥΝΟΨΗ.
Α.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ :
είναι η εμπράγματος-υλομορφοποιημένη δισυνθετότητα-ετερογένεια (το ανθρώπινον ον-εγώ-πνεύμα αλλά και ο κόσμος-φύσις-δημιουργία/περιβάλλον και περιεχόμενο)
Β.Η ΓΝΩΣΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ:
είναι οί συντελεστές τής αμιγούς δισυνθετότητος (θεός, σκοτοφόρος, νόμος, άνθρωπος.)
Γ.Η ΒΙΩΣΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ:
είναι η οδός καί ο τρόπος άρσεως τής ανθρώπινης Δισυνθετότητος του καλού και κακού (δια μέσου της σταυρικής θυσίας) καί πραγματώσεως-εμπεδώσεως τής διπολικότητος ( δια μέσου της βίωσης-εκδήλωσης) της αγάπης-σοφίας του θεού
Δ.Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ/ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ(ΔΙΑΧΥΣΙΣ-ΔΙΑΔΟΣΙΣ)ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΘΕΙΑ (ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ):
είναι η πρόνοια-βοήθεια τού θεού,η εν αγάπη-σοφία διπολική δωρεά τού ουρανού-οί απεσταλμένοι=το δίπολον-με σκοπό και έργο την διδαχή και διάκριση και διαχωρισμό της διπολικότητας (όμοια θεού-δένδρο ζωής Τ) απο την δισυνθετότητα (ανόμοια θεού-δένδρο γνώσεως + ) και εν συνεχεία την μετουσίωση και κατάργηση της διαιρετότητας του πνεύματος κακού μέσα απο πράξεις-ενέργειες-δράσεις έργων καλού-ώστε να επέλθει η πλήρης απλοποίηση και απλότητα του ανθρώπινου όντος-εγώ-πνεύματος.
Ε.Η ΕΝΩΣΙΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ:
είναι η συνέπεια= η πραγμάτωση-άρση τής αμιγούς δισυνθετότητος καλού-κακού (απλοποίηση δισυνθετότητος) από όλους τούς ανθρώπους καί η διπολική εν αγάπη-σοφία εκδήλωση τους (παρομοίωση διπολικότητος) και εν τέλει η ένωση-θέωση τους (απλότητα-ομοίωση θεού-όμοιοι θεού= το ένα ενιαίο διπολικό δένδρο ζωής και αλήθειας ) .
555
ΑΒΓΔΕΑΒΓΔΕΑΒΓΔΕΑΒΓΔΕΑΒΓΔΕΑΒΓΔΕ

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

το Ανθρώπινον ον

 
ο παγκόσμιος ζωδιακός κύκλος του ουρανού μας
[τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα]
το Ανθρώπινον ον
Α:
1ο-κάθε ανθρώπινον όν ως άτομον συνοψίζεται εις την προσωπικότητα του.
2ο-κάθε ανθρώπινον όν ως σύνολον συνοψίζεται εις τα γενόμενα έργα του.
[τα θετικά έργα διαμορφώνουν-εκδηλώνουν και διαδηλώνουν μία ολοκληρωμένη ενσυνείδητη θετική προσωπικότητα-η οποία είναι οικουμενοποιημένη-απροσωπόληπτη ενώ αντίθετα τα αρνητικά έργα διαμορφώνουν μια ατομικοποιημένη συνολικώς ασυνείδητη και αρνητική προσωπικοτητα-η οποία είναι συμφεροντολογική-υπολογιστική.]
Β:
Το πρώτο-το άτομο εκφράζει την ιδέα-κατάστασι της ΕΝΔΟΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΓΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ δισυνθετότητος καλού και κακού, ως αποτέλεσμα της δημιουργικής πνευματικής δράσεως του δημιουργού θεού και είναι το "κατ’εικόναν θεού"-δημιουργός είναι μόνον ο θεός [ και η δυνατότητα αρνήσεως της εικόνας αυτής-εφόσον το ανθρώπινο πνεύμα είναι ενδογενώς αμιγώς (δεν είναι μεμείγμένα) δισύνθετο ον (δύο πνευμάτων) καλού και κακού ]
Το δεύτερο-το σύνολο εκφράζει την ιδέα-κατάσταση της απλοποιήσεως της δισυνθετότητος του καλού και του κακού ή μη, ως αποτέλεσμα της δημιουργικής θετικής ηθικοπνευματικής δράσεως του δημιουργού ανθρώπου ή μη και είναι το « καθ’ομοίωσιν του καλού ή του κακού.
Γ:
1ο «κατ’εικόνα»-ανομοιότης-δισυνθετότης-προσωπικότης= δυαδικότης καλού και κακού [σπερματική δυαδική-ενδογενώς αμιγώς πνευματικώς δισύνθετη προσωπικότητα]
2ο «καθ’ομοίωσιν»-ομοιότης-απλότης-απρόσωπον=διπολικότης αγάπης-σοφίας ή ενάντια δυαδικότης αντιαγάπης(αδικία)- αντισοφίας(πλάνη)[εκδηλωμένη-διαδηλωμένη θετική ή αρνητική προσωπικότητα του ανθρώπου]
Δ:
Το καλόν είναι εν θετικόν δυαδικόν-διπολικόν πνεύμα-λόγος αγάπης και σοφίας=η αλήθεια=ο ών
Το κακόν είναι πολυσχιδές δυαδικόν πνεύμα αντίλογον-αντίθετον (διαιρετικόν αρνήσεως και εναντιώσεως)=η αναλήθεια=ο μη ών
Το ανθρώπινον εγώ-όν είναι ατομικόν δυαδικόν-δισύνθετον πνεύμα-εγώ-ον καλού και κακού=(ούτε καλόν και ούτε κακόν, με δυνατότητα επιλογής-ενέργειας του ενός ή του άλλου πνεύματος και την παραγωγή θετικών ή αρνητικών αποτελεσμάτων )=είναι όν-εγω χωρίς συνείδηση-αντίληψη του καλού και του κακού-είναι πνευματικά μηδέν-αυτή είναι η πραγματικότητα του ανθρώπινου όντος-κόσμου, εντός της οποίας ενυπάρχει τόσον η διπολικότητα-δράση του θείου πνεύματος όσον και η διαιρετότητα-αντίδραση του βέβηλου πνεύματος του κακού]=είναι το κοσμικόν ωόν-σπέρμα δισύνθετης προσωρινής-φθαρτής ζωής-με δυνατότητα αυτοδημιουργίας αθάνατης αιώνιας πνευματικής ζωής-όπως ο δημιουργός του ο θεός.

[σημ1:υπάρχει και το ουράνιο ενσυνείδητο-υπερσυνείδητο πνευματικό ωόν-ο ίων. "και επλασεν ο θεός τον ανθρωπον χουν απο της γης και ενεφύσησεν εις το πρόσωπον αυτου πνοην ζωης και εγενετο ο ανθρωπος εις ψυχήν ζωσαν" [γένεση κεφ 2:7] [ενώ το "γενηθήτω φως"αναφέρεται στην δημιουργία του πνευματικού ωού-ζεύγους των γεννητόρων της τριπλής δημιουργίας]
σημ2:ο δημιουργός είναι ο θεός-η πνευματική σύλληψη [ΙΔΕΑ-πνεύμα καλού] αλλά η πεμπτ-ουσία-το 4δικό εγώ(π-ψ-ν-σ) είναι η αμιγώς δισύνθετη
καλού (πνοή) και κακού (πηλός-υλοποίηση της εκπεσούσης ουσίας-χάους με την δύναμη της θείας δραστηριότητος μετά την πνευματική συναλληλία καλού-κακού και την ενδογενώς αμιγώς πνευματική μέθεξη-το αποτέλεσμα της συναλληλίας αυτής ),έτσι η εικόνα-ιδέα είναι όντως του θεού αλλά η σύνθεσι-συγκρότηση μορφή του ανθρώπινου όντος [εγώ=εικόνα-μορφή-προϊόν της πνευματικής συναλληλίας καλού-κακού] είναι δυαδική-αμιγώς δισύνθετη καλού και κακού (ον-ψυχή ζώσα).
η δια βίου έμπρακτη ομοίωσι είναι επίσης δύο δυνατοτήτων δηλαδή ομοίωσι καλού =ενάρετος άνθρωπος ή ομοίωσι κακού=φάυλος-άσωτος άνθρωπος.
ο πρωτος-ο ενάρετος είναι-γίνεται υιός φωτός-εωσφόρος και ο δεύτερος-ο φαύλος είναι-γίνεται υιός σκότους-σκοτοφόρος.
ψψψψψ

Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2010

απλότης

 
το ανθρώπινο dna-γονιδίωμα
[τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα]
ΑΠΛΟΤΗΣ
[απο το αρχείο της αλληλουχίας]
Η απλότης είναι η σφραγίδα της ισχύος της αλήθειας, είναι το αποτέλεσμα της ενότητας όλων των υλικο-ψυχικο-πνευματικών εκδηλώσεων του ανθρώπινου όντος, εξαιτίας ακριβώς της από αυτόν ανευρέσεως ,αναγνωρίσεως και ενεργοποιήσεως των δυνάμεων της διπολικότητος ,των αρετών της αγάπης-σοφίας ,του λόγου- πνεύματος, τόσο μέσα-εντός του όσο και έξω-γύρω του ,στο περιβάλλον που ζή.η απλότητα είναι τελειότητα-φωτεινότητα-ενότητα.
Ο απλός άνθρωπος είναι πάντοτε άδολος, παροχικός, λογικός, οφειλέτης τοις πάσι , ταπεινός , ηθικός, συνετός[α.π.λ.ό.τ.η.ς.]
Ο απλός άνθρωπος είναι η μορφή της εικόνας του Θεού(ο οποίος είναι Ιδέα) ,με δυνατότητα,σκοπό και προορισμό να γίνη η ομοίωση του ,στην γη .Ο Θεός είναι ,σύμφωνα με όσα ο ίδιος αποκάλυψε στους ανθρώπους , ο ών-υπάρχων,η μία υπάρχουσα θέση-αλήθεια-ενότης, η εν αγάπη-σοφία Ισχύς του λόγου-αγίου πνεύματος.ο απλός άθρωπος είναι αυτός που ζεί και εκφράζει την αλήθεια αυτή μέσα από τις καθημερινές του πράξεις , δηλαδή ο απλός άνθρωπος ευεργετεί τους συνανθρώπους του ,ευγνωμονεί τον Θεό ,ευ πράττει παντού και πάντοτε .
ο απλός άνθρωπος ποτέ δεν απαιτεί από τους άλλους,δεν βιάζει ούτε εκβιάζει,δεν βαρύνει τους άλλους και τις επιθυμίες του τις έχει περιορίσει στα απολύτως αναγκαία της διαβίωσης του.το παράπονο,η μεμψημοιρία,το κουτσομπολιό,η κατάκρισι,το ψέμα,ο δόλος-η αδικία,τα μυστικά και κάθε αδιαφανής κατάστασι είναι ξένα προς την κατανόησι και την συνείδησι του απλού ανθρώπου.
Εάν η εικόνα και μορφή τού θεού στον κόσμο είναι ο ήλιος και ο κύκλος , αυτήν ακριβώς την παράσταση και το παράδειγμα προσπαθεί να υπηρετεί ο απλός άνθρωπος,ο οποίος πιστεύει ,προσεύχεται ,παρέχει , προνοεί ,περιβάλλει όλους και όλα με την ίδια-όμοια αγάπη και ενδιαφέρον,αφανώς και σιωπηλά.(τέλειος,φωτεινός,πύρινος όπως ο ήλιος-κύκλος
).
Ο απλός άνθρωπος είναι επικεντρωμένος στην αλήθεια του Θεού γιαυτό και είναι ευθυγραμμισμένος με την αγάπη του και συνάμα ορθοστατεί στη σοφία του,είναι ευθύς,υπεύθυνος,σταθερός,πιστός και ισχυρός .
«Εσω αγνός ,έσω άγιος ,έσω αγαθός ,έσω απλός-όμοιος θεώ» ήταν είναι και θα είναι ,η από δημιουργίας του ανθρώπου άνωθεν εντολή του θεού προς τα τέκνα του της γης , τους αληθινά απλοποιημένους ανθρώπους, αυτούς που πιστεύουν, αγαπούν και εργαζόμενοι καθημερινά οικοδομούν την οδό της απλότητος, δηλαδή την απόρριψη του ατομικού συμφέροντος από τη ζωή τους (μας) ,του υπερβολικού κοσμικού πλούτου και της εγωιστικής φιλοδοξίας-αυτοπροβολής, με ταυτόχρονη προσπάθεια εγκατάστασης στην κοινωνία μας της αυθόρμητης αδελφοσύνης, της ειλικρινούς αλληλεγγύης και της ισότιμης (δίκαιης) σύν-κοινοκτημοσύνης.[ισότης σε όλα και πάνω απόλα ισότης-ισοτιμία-ισομοιρία]
«απλότης είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα»,η εν-όραση αυτή χρειάζεται καθαρούς οφθαλμούς, καθαρή καρδία, καθαρή και απλοποιημένη ανεπιτήδευτη ζωή.Τότε πράγματι δημιουργείται απλότητα-αγαθότητα-πνευματικότητα και γίνεται ο άνθρωπος απλός, καλός, ηθικός, πνευματικός,βιωματικά αυτοπνευματούμενος σε αλήθεια-αγάπη και σοφία θεού.
Ιδού μία πνευματική προσέγγιση της απλότητος και του απλού ανθρώπου:
1.Αγάπη προς τον συνάνθρωπο=Αγαπών
2.Πίστις προς τον θεό=Πιστεύων
3.Λογική προς τον κόσμο=Λογικός-μεμετρημένος
4.Οφειλή προς πάντας=Οφειλέτης τοίς πάσι
5.Ταπεινοφροσύνη προς πάντας=Ταπεινόφρων
6.Ηθική επιλογών και αποφάσεων=Ηθικός/Ηθο-ποιός
7.Σοφία λόγων και έργων=Σοφός/Συνετός
ψψψψψψψ

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

Βασικές Αρχές του ανθρώπου,του καλού και του κακού

ο ηλιακός κολοσσός της ρόδου
[τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα]
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
(χαρακτηριστικά του ανθρώπου,του καλού και του κακού)
ψψψ
1:το καλόν δεν βάλλεται-πλήττεται από το κακόν,τις συνέπειες όμως υφίσταται εκούσια ή ακούσια ο (αυτό-θυσιαζόμενος) άνθρωπος-εγώ
2:το καλόν δεν χρησιμοποιεί ποτέ τα μέσα του κακού όπως βία-εκβιασμό,απειλή, φόβο, δέλεαρ,απάτη,ψεύδος,κ.λ.π
3:το καλόν δεν παρεμβαίνει-παρεμβάλλεται ποτέ στην ελευθερία ούτε του κακού ούτε του ανθρώπου.επεμβαίνει μόνον εφόσον υπάρχει ελεύθερη πρόσκληση-παράκληση εκ μέρους του ανθρώπου ή ανάγκη καλού και ως εκ της θείας προνοίας προς τον άνθρωπο και την δημιουργία.την ανταπόδοση όμως του καλού ή κακού την προκαλεί ο ανθρωπος με τις πράξεις του και όχι ο θεός ή το κακόν.ο θεός δημιουργεί-προστατεύει,το κακόν καταστρέφει-καταδιώκει και ο άνθρωπος επιλέγει ή την αυτοφρούρησι του από το κακό με έργα καλού και μετανοίας κακού ή την αυτοέκθεσι του στο κακό με έργα κακού και αμετανοησίας κακού.
4:το κακόν αν και μη ον εντούτοις είναι παράγει:βίαν,αδικίαν,πλάνην,αναλήθειαν και συνεπώς: ανελευθερίαν,αμετρίαν,ανωφελίαν.
ο άνθρωπος είναι δισύνθετος εκ πνεύματος καλού και κακού και το έργο της ζωής του είναι να μετουσιώσει το ατομικό σπερματικό του κακό σε καλό δια πράξεων καλού και πράξεων μετανοίας κακού,απλοποιώντας έτσι την δισυνθετότητα του δηλαδή καθιστάμενος απλός-απλοποιημένος και μονοσήμαντος καλού.[υλικά-ψυχικά-νοητικά-πνευματικά][η υλική του συμπεριφορά να σφραγίζεται με το μέτρον-προσοχή,η νοητική του συμπεριφορά με την σοφία-αλληλεγγύη,η ψυχική του συμπεριφορά με το ενδιαφέρον και την αγάπη,η πνευματική του συμπεριφορά με την αλήθεια και την απλότητα]
5:ο κάθε άνθρωπος στο έργο της μετουσιώσεως του κακού του, αρχίζει μόνος,πορεύεται μόνος και μόνος νικά το κακό-το μη όν και καταλήγει στον θεό- πνεύμα ζωής ως ένα ενιαίο σύνολο ζωής-πνεύματος/πνευματωμένης ζωής.
6:ο άνθρωπος του κακού δεν μπορεί να διακρίνει το καλόν και διαχωρίσει το κακόν από το καλόν,διότι είναι τυφλός καθώς τελεί υπό σύγχυση-σκοτασμό[πλάνη-παραπλάνηση-αναλήθεια]
7:ο ανθρωπος του καλού είναι διακριτικός-έχει-εκφράζει διάκρισιν του καλού από το κακόν διότι τελεί υπό το κράτος του φωτός-φωτισμού του θεού-που είναι η εν αληθεία αγάπη-σοφία και έτσι ζεί και εκφράζει το φως-την απλότητα της σοφίας του φωτός .[ειρήνη-ελευθερία-δικαιοσύνη]
8:ο άνθρωπος του καλού είναι μνήμων του καλού και των ευεργεσιών του θεού, αποφεύγει τα χονδροειδή λάθη,μετανοεί αμέσως για τα σφάλματα του,είναι εύκολα συγχωρητικός και παροχικός-αλτρουϊστικός προς τους συνάνθρωπους του.[έχει παντοτε επίγνωση ότι είναι πρώτα και πανω απόλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ-αδελφός-όμοιος με όλους]
9:ο άνθρωπος του κακού είναι σε όλα μεσα του διχασμένος και έτσι εκφράζεται με πονηρία διπλωματία διπροσωπία καί διαιρετικότητα,έτσι ενώ μνησικακεί(θυμάται το κακό που του κάνανε) εντούτοις από πλευράς αληθείας ευρίσκεται σε λήθη(δεν θυμάται το καλό-ποιά και τι είναι και τι λέει η αλήθεια),ενώ ευεργετείται εξακολουθητικά είναι αγνώμων των ευεργεσιών που έλαβε,ενώ σφάλλει επιμένει στα ασυγχώρητα λάθη,ενώ αδικεί παραμένει αμετανόητος και ασυγχώρητος και ακοινώνητος.
10:ο μόνος διδάσκαλος του ανθρώπου εν τέλει είναι ο εαυτός του,το πνεύμα του-πνεύμα του θεού εντός του.η βιωματική κατανόησι μιάς γνώσεως ή αλήθειας προκύπτει μόνον εφόσον προηγηθεί υπαγωγή του νοός στο εν ημίν πνεύμα του θεού.η οδός της θυσίας είναι η μόνη οδός και η μόνη οφειλή του ανθρώπου,θυσία του κακού εαυτού με θυσία-αυτοθυσία του καλού εαυτού δηλαδή θυσία του κακού αυτοθυσία του καλού αυτοταπείνωση του εγώ-εαυτού.
ΣΗΜ:σαφώς και οι 3 διαθήκες-αποκαλύψεις[1.νόμος-2.αγάπη-3.εν αγάπη σοφία του θεού-κυρίως αυτές,]αποτελούν τον εξωτερικό και εσωτερικό οδηγό-διδάσκαλο του καθε ανθρώπου παγκοσμίως,η βίωση όμως και έκφραση τους αποτελεί [πρώτα] προσωπική υπόθεση-επιλογή του καθενός ατομικά] [και εν συνεχεία και συνολική συλλογική συνέκφραση οικουμενικά].συνεπώς πάντοτε το μέσα-εντός μας θα καθορίζει το έξω-εκτός μας το οποίο πάντοτε θα παραμένει μια γνωση εφόσον δεν βιώνεται εσωτερικά ως η όντως αλήθεια και η οποία εσωτερική βίωση της γνώσεως της αλήθειας θα μας οδηγεί πάντοτε και στην εξωτερική έκφραση-πραγμάτωση της αλήθειας στον κόσμο σαν μια μαρτυρία αλήθειας-αγάπης-σοφίας θεού-ανθρώπου]
η θυσία είναι-εκφράζεται 5-πενταδικά=η πενταπλή αλήθεια
1-πνευματικά :πίστις-πραγματοποιώντας την αλήθεια[ανάταση] προς τον θεό
2-Ψυχικά:συγχώρεση- πραγματοποιώντας την αγάπη προς τον συνάνθρωπο[και εγκράτεια εαυτού]
3-Νοητικά:μετάνοια- πραγματοποιώντας την σοφία [μετάγνωση της αλήθειας] προς τον εαυτό
4-Υλικά:υπομονή-πραγματοποιώντας το μέτρο[παρατηρητικότητα] προς τον κόσμο
5-εγώ:ταπείνωση-πραγματοποιώντας απρόσωπα/οικουμενικά: την αλήθεια-απρόσωπη οικουμενοποίηση [ισχύς-κατίσχυση επι του κακού] παντού-προς πάντας και προς την δημιουργία[παροχή των πάντων προς πάντας.
ψψψ

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010

ανθρώπων έργα

[τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα]

ανθρώπων έργα
ορισμένοι γεννήθηκαν
για να μην αφήσουν τίποτα όρθιο
με το πέρασμα τους από τον κόσμο,
και ορισμένοι για να μην αφήσουν τίποτα πεσμένο
από όπου περάσουν στο διάβα τους.
εσύ;που θάλεγε και το σπάνιο βιολί!
88888888
άχρηστος για τον εαυτό του
άχρηστος και για τους άλλους
888
το ατομικό συμφέρον
είναι συλλογική συμφορά
88888888
η βία κάνει τον βίο αβίωτο
και το κακό βιούμενο
δεν πολεμάται το κακό με την βία
ο πόλεμος πολεμάται με την μη βία
ψψψ

Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2010

το αθηναϊκό ελαιόδενδρο

Ε
1.Σοφίαν σέβου,
Αγάπην προτίμα,
Αλήθειαν λέγε,
καί αεί έσω ευγνώμων τω Θεώ.
2.Σέβας ανθρώπου Σοφίαν,
σύνεσις φρενών, καθαρά καρδία .
3.Προτίμησις Αγάπης,
άφεσις συνανθρώπου,
διάθεσις εαυτού εσαεί τω εύ πράττειν.
4.Αληθείας λόγος,
πνοή ζωής έστι τού δημιουργού πνεύματος,
τη θελήσει του ανθρώπου.
5.Άσμα ισαγγέλων ανθρώπων,
ευγνωμοσύνη τω Θεώ.

Θ
Ε
ο
Γ
Ν
Ω
Σ
Ι
Α

ΘΕΟΠΑΙΔΕΙΑ
ΤΟ ΕΛΑΙΟΔΕΝΔΡΟΝ
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

η ανατολή του νέου παγκόσμιου πολιτισμού

Ο ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ
[τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα]
[απόσπασμα...απο το αρχείο της αλληλουχίας]
πόλις-πολίτης-πολιτισμός.
η πόλις:
σε φυσικό επίπεδο και σε σχέση με την φύση-το φυσικό περιβάλλον, είναι το δημιουργημένο εντέχνως τεχνικό-τεχνητό περιβάλλον που δημιουργεί ο άνθρωπος ο οποίος γίνεται οικητής-πολίτης της πόλεως του και εντός της οποίας πόλεως δημιουργεί τον πνευματικό πολιτισμό των αγαθών,των αξιών και της τελειότητας-ποιότητας της ζωής.
η πόλις είναι το περιέχον δοχείο τον πολίτη περιεχόμενο.
σε ηθικό-πνευματικό επίπεδο ,«η πόλις» είναι οι συλλήψεις-σχεδιασμοί που προηγούνται της υλομορφοποίησης-πραγματοποίησης των σχεδίων της πόλεως και οι οποίοι αποτελούν την θεωρητική αλήθεια των σκοπών που θα υπηρετεί κάθε κτίσμα-οικοδόμημα,το σχήμα-ο χώρος-η σκοπιμότης-η χρήση κλπ.
Ο πολίτης:
Σε φυσικό επίπεδο,ο πολίτης είναι ο κτίτωρ-κτήτωρ της πόλεως καί ο κάτοικος-το περιεχόμενο της πόλεως,ο φρουρός-φύλακας της πόλεως
(π-ο-λ-ί-τ-η-ς=ο-π-λ-ί-τ-η-ς)
Σε ηθικό-πνευματικό επίπεδο,ο πολίτης είναι ο αυτό-δημιουργός της πόλεως,ο αρχιτέκτων-σχεδιαστής,αυτός που εμπνεύσθηκε-συνέλαβε και αποτύπωσε το σχέδιο-σκοπό-προορισμό της πόλεως,είναι ο δημιουργός μιάς δημιουργίας-προδημιουργίας,αφού ο τελικός του σκοπός-στόχος είναι η αξιοποίηση του προ-δημιουργήματος του,του περιβάλλοντος«πόλις»,
αφενός μεν για την επιβίωση-ζωή του και αφετέρου ως φορέα-οχήματος για την επέκταση-δημιουργία ενός ανώτερου σκοπού-μιας ανώτερης δημιουργίας ,πνευματικής, του πνευματικού πολιτισμού.
Ο πολιτισμός:
είναιτο ενιαίο σύνολο των υλικοτεχνικών και ηθικοπνευματικών αξιών-αρετών-δυνάμεων-καταστάσεων-δημιουργημάτων, ως αποτέλεσμα της δημιουργικής συνεισφοράς και συνεργασίας όλων των μελών της κοινωνίας -των πολιτών και αποτελεί το υλικο-ψυχικο-πνευματικό περιβάλλον εντός του οποίου γεννιέται, διαβιώνει, διαμορφώνεται και τελειοποιείται η ζωή όλων των ανθρώπων-πολιτών
ο πολιτισμός είναι το δημιουργικό αποτέλεσμα της πνευματικής αλήθειας-είναι πραγματοποιημένο-υλομορφοποιημένο το πνεύμα της αληθείας,αυτή τούτη η αλήθεια εκπεφρασμένη υλικά-ψυχικά-πνευματικά από όλους τους ανθρώπους-πολίτες,είναι το προϊόν της ποιοτικής πνευματικής στάθμης των πολιτών-της κοινωνίας-του λαού-της ανθρωπότητας,είναι η συνέπεια της συνειδήσεως,της δημιουργικότητος και της ευθύνης  των μελών της κοινωνίας,δηλαδή της ενσυνειδήτου ηθικής και πνευματικής βιώσεως της αλήθειας εκ μέρους των πολιτών και φυσικά η έκφραση αυτής της αλήθειας και φυσικο-υλικά στον κόσμο ως νόμοι-κοινωνία-ηθική-δικαιοσύνη-ποιότητα ζωής-αρμονία-ενότητα-συλλογικότητα-υπευθυνότητα-δημιουργικότητα-πνευματικότητα ,τέχνη και πνευματικός πολιτισμός.
ο πολιτισμός είναι περιεχόμενο τόσο της πόλεως όσο και των πολιτών,
η πόλις αποτελεί το δημιουργημένο χωροχρονικό περιβάλλον εντός του οποίου δημιουργούν οι ενεργοί-δραστήριοι πολίτες με τα δημιουργικά
έργα τους ,υλικά-ηθικά-πνευματικά,τον πνευματικό πολιτισμό-δηλαδή
την πραγματοποιημένη αλήθεια
ο πολίτης είναι ο δημιουργός της πόλεως-του περιβάλλοντος του και το δημιούργημα του μέσα στην πόλη και χάριν-εξαιτίας της πόλεως, είναι ο πολιτισμός.
Ο πολίτης=ο αυτό-δημιουργός
Η πόλις=το έντεχνο-τεχνικό-τεχνητό περιβάλλον του ανθρώπου-πολίτη δημιουργού της πόλεως
Ο πολιτισμός=πνευματικό προϊόν-αποτέλεσμα-δημιούργημα και δημιουργία του πολίτη ανθρώπου εντός της πόλεως καί διά της πόλεως.
Ο πολίτης είναι το πνεύμα άνθρωπος-η κεφαλή.
Η πόλις είναι η ψυχή άνθρωπος-η καρδία.
Ο πολιτισμός είναι το σώμα-νούς άνθρωπος,στομάχι και άκρα.
Το πνεύμα-ον-εγώ άνθρωπος διαμορφώνει την ψυχή του και εκφράζεται-εκφράζει την συμπεριφορά του  μέσα από το νού και το σώμα-ύλη του
Ο πολίτης είναι το πνεύμα της αληθείας(άνθρωπος)
Η πόλις είναι η ψυχή-αγάπη του(κοινωνία)
Ο πολιτισμός είναι η πράξη-έκφραση-η πραγματοποιημένη αλήθεια του, εν αγάπη-σοφία.(πολιτισμός)
Πνευματικός Παγκόσμιος Πολιτισμός:
(αυτό-τελείωση-πνευμάτωση-θέωση)
ο πολιτισμός ,κάθε πολιτισμός που εμφανίσθηκε στην ανθρωπότητα,είχε μία ποιοτική υλική-ηθική-πνευματική αξία-δύναμι.
Και οι 4 κόσμοι της σοφίας συλλειτούργησαν με περισσότερο ή ολιγώτερο τονισμένη μία πλευρά της σοφίας, πχ της θρησκείας ο ιουδαϊκός,της επιστήμης και της φιλοσοφίας-και όχι μόνον ο ελληνικός,της μυήσεως και της επιστήμης ο αιγυπτιακός κλπ
Σήμερα λόγω της εποχής του αγίου πνεύματος όλοι οι κόσμοι-οδοί της σοφίας: Επιστήμη-Φιλοσοφία-Θρησκεία-Μύηση θα εκφρασθούν πνευματικά ο καθένας στην φύση του και συνεπώς ο νέος πολιτισμός θα είναι καθαρά πνευματικός,ο οποίος λόγω παγκοσμιοποίησης θα είναι και οικουμενικός και παγκόσμιος  
-πνευματικός παγκόσμιος πολιτισμός.
Στο παρελθόν ο ελληνικός πολιτισμός ήταν ο μόνος ο οποίος πλησίασε-άγγιξε το πνεύμα της αληθείας,εμπνεύσθηκε και εξέφρασε αυτό το πνεύμα της αληθείας, γιαυτό και ο ελληνικός πολιτισμός αποτελεί μια τεράστια παρακαταθήκη στην ανθρωπότητα πάνω στην οποία είναι προορισμένοι ολοι οι άνθρωποι-η ανθρωπότης να δομήσουν-οικοδομήσουν το μέλλον τους,αξιοποιώντας όλα τα στοιχεία του σε συνδυασμό με την «νέα»αλήθεια που τώρα αποκαλύπτεται.
ήδη ένα μικρό μέρος-στοιχείο του,το επιστημονικό και φιλοσοφικό, αποτελεί την βάση της σύχρονης επιστήμης και φιλοσοφίας,το ίδιο θα γίνει και με τα στοιχεία-αληθείδια των άλλων κόσμων-οδών: της θρησκείας-λατρείας, και της μυήσεως-μυστηρίων.
Είναι χωρίς υπερβολή ο αρχαίος-αρχαϊκός και κλασσικός πολιτισμός, και ιδιαίτερα το επίκεντρο του ο 5ος π.χ αιώνας ο μόνος «άξιος» και γνήσιος πνευματικός πολιτισμός από όλους όσους δημιουργήθηκαν και καταστράφηκαν στο παρελθόν και τούτο διότι είναι ο μοναδικός που σφραγίζεται από τα πανανθρώπινα ιδανικά και τις αξίες-αρετές, της ελευθερίας,της δικαιοσύνης και της δημοκρατικής πολιτείας,της ισότιμης δηλαδή και ελευθερης συμμετοχής όλων των πολιτών στα κοινά. (αλλά και ο μεταγενέστερος ελληνιστικός και βυζαντινός πολιτισμός-όπως και ο σύχρονος ελληνορθόδοξος πολιτισμός έχουν άπειρα πνευματικά στοιχεία αλήθειας-αγάπης-σοφίας-ηθικής-τέχνης-αισθητικής-συμμετρίας και συνεπώς ομοίως θα αξιοποιηθούν δεόντως και κατά τον ορθό τρόπο από την νέα ανθρωπότητα.)
Ο σύχρονος πνευματικός πολιτισμός θα θεμελειωθεί πάνω στις 12 κολώνες αρετές του λόγου-αγίου πνεύματος του θεού που θα αποτελέσουν τον παγκόσμιο κώδικα μυητικής παιδείας-γνώσεως-αλήθειας για κάθε άνθρωπο-την κοινωνία και ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Οι 12 αυτοί στύλοι πυροφωτός είναι:
ΑΛΗΘΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΕΝΟΤΗΣ=στο πνεύμα
ΑΓΑΠΗ-ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ=στην ψυχή
ΣΟΦΙΑ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ=στην νόηση
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ-ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ=στην ύλη
Και οι 4 κόσμοι θα σφραγίζονται από τα ρήματα-λόγους του λόγου:
ΜΥΗΣΗ=ΜΥΩ-ΑΥΤΟΜΥΗΣΗ============ΑΛΗΘΕΙΑ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ=ΒΙΩ-ΑΥΤΟΒΙΩΣΗ============ΑΓΑΠΗ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ=ΕΡΩ-ΑΥΤΟΕΡΩΣΗ==========ΣΟΦΙΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΗ=ΑΙΡΩ -ΑΥΤΟΑΡΣΗ==========ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ
Όταν όλοι θα μυούνται στην όντως αλήθεια και θα λατρεύουν ελεύθερα και ενσυνείδητα τον θεό-αλήθεια, βιώνοντας την αγάπη και εκφράζοντας την σοφία του, και οταν όλοι θα αίρουν-μετουσιώνουν το κακό τους,απλοποιώντας την δισυνθετότητα της φύσεως τους,τότε και θα αυτό-τελειοποιούνται ως ανθρώπινα όντα, θα αυτοπνευματούνται ως εγώ-πνεύματα και θα αυτοθεούνται ως πνευματικές ζωές-υπάρξεις.
Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ,Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ,Η ΕΝΟΤΗΤΑ,
θα σφραγίζουν την καθημερινότητα τους.
Τέλος η κάθοδος της νέας πόλεως ιερουσαλήμ-αλήθειας στον κόσμο,η πλήρης-τελεία πνευματική ανάπτυξη και πρόοδος τόσο του οικουμενικού πολίτη ανθρώπου όσο και του πνευματικού παγκόσμιου πολιτισμού στην γη ,θα επιφέρουν σταδιακά την εν παντί ενότητα των πάντων εν αληθεία.
Αυτή θα είναι και η σφραγίδα της βασιλείας του θεού-ανθρώπου στην γη-τον κόσμο.
  ΑΩΑΩΑΩΑΩΑΩΑΩΑΩΑΩΑΩΑΩΑΩ