Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013

μαθητής δάσκαλος 2

("η ελλάς βρίσκεται στο μέσον όλης της γης,η αττική στο μεσον της ελλάδος,η δε αθήνα στο μέσον της αττικής και στο μεσον πάλιν των αθηνών η ακρόπολις"(αριστείδης ο δίκαιος)-τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα)
ΜΑΘΗΤΗΣ-ΔΑΣΚΑΛΟΣ
(τάδε λέγει κύριος ιησούς χρστός)
Ματθ. 10:24 ουκ εστιν μαθητης υπερ τον διδασκαλον ουδε δουλος υπερ τον κυριον αυτου, αρκετον τω μαθητη ινα γενηται ως ο διδασκαλος αυτου και ο δουλος ως ο κυριος αυτουΛουκ. 14:27 και οστις ου βασταζει τον σταυρον αυτου (εαυτου) και ερχεται οπισω μου ου δυναται μου ειναι μαθητης...Λουκ. 14:33 ουτως ουν πας εξ υμων ος ουκ αποτασσεται πασιν τοις εαυτου υπαρχουσιν (υπαρχόντων) ου δυναται μου ειναι μαθητης .
Ματθ. 23:8-12 υμεις δε μη κληθητε ραββι εις γαρ εστιν υμων ο διδασκαλος καθηγητης ο χριστος παντες δε υμεις αδελφοι εστε, και πατερα μη καλεσητε υμων επι της γης εις γαρ εστιν ο πατηρ υμων ο πατηρ ο ουρανιος μηδε κληθητε καθηγηται οτι εις καθηγητης γαρ υμων εστιν  ο χριστος, ο δε μειζων υμων εσται υμων διακονος, οστις δε υψωσει εαυτον ταπεινωθησεται και οστις ταπεινωσει εαυτον υψωθησεται (εαυτός= το ανθρώπινον εγώ). Ιωάν. 13:13-16 υμεις φωνειτε με ο διδασκαλος και ο κυριος και καλως λεγετε ειμι γαρ,ει ουν εγω ενιψα υμων τους ποδας ο κυριος και ο διδασκαλος και υμεις οφειλετε αλληλων νιπτειν τους ποδας, υποδειγμα γαρ εδωκα υμιν ινα καθως εγω εποιησα υμιν και υμεις ποιητε, αμην αμην λεγω υμιν ουκ εστιν δουλος μειζων του κυριου αυτου ουδε αποστολος μειζων του πεμψαντος αυτον .
τέλος του Β' μέλους
 Α
ΑΑ
ΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: