Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014

Ελλήνων Δώρα 2

http://shelton.berkeley.edu/175c/Dionysus/L9812140002.jpg
η παρουσία του θεού διονύσου στο πλοίο γίνεται αιτία το κατάρτι να βλαστήσει και να γίνει καρποφόρος άμπελος-7 βότρυς και οι 7 πειρατές που τον συνέλαβαν να μετατραπούν σε δελφίνια
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c1/Dionysos_Ariadne_Louvre_F3.jpg/250px-Dionysos_Ariadne_Louvre_F3.jpg
ο διόνυσος προσφέρει στην αριάδνη οίνο
("η ελλάς βρίσκεται στο μέσον όλης της γης,η αττική στο μεσον της ελλάδος,η δε αθήνα στο μέσον της αττικής και στο μεσον πάλιν των αθηνών η ακρόπολις"(αριστείδης ο δίκαιος)-τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα)
1-έλαιον-2-οίνος-3-σύκα-4-σίτος :
 1
ΕΛΑΙΟΝ
Ι
Ι
ΣΙΤΟΣ4-------5--------3ΣΥΚΑ
Ι
Ι
2
ΟΙΝΟΣ
ΔΙΟΝΥΣΟΣ :
ο Θεός Διόνυσος είναι γιος του Δία και της Σεμέλης κόρης του Κάδμου (είναι ο ΑΔΑΜ-KADEM) η οποία ούσα έγκυος το παιδί του Δία ζήτησε απο τον εραστή της τον Δία-πατέρα των θεών να εμφανισθεί μπροστά της σε όλο του το μεγαλείο απόδειξη ότι την αγαπά. ο Δίας εμφανίζεται και όλο το παλάτι τυλίγεται στις φλόγες. ο Διόνυσος διασώζεται από τις φλόγες που έζωσαν το παλάτι του Κάδμου (μετά από την εμφάνιση του Δία σε όλο του το μεγαλείο) χάρη στην παρέμβαση της γης, που άφησε τον κισσό τυλίξει τους κίονες του ανακτόρου και να διασώσει το θείο βρέφος. Ο Δίας τοποθέτησε το βρέφος στον μηρό του εν αγνοία της Ηρας και το έβγαλε στο φως την κατάλληλη στιγμή, όταν ολοκληρώθηκε η κύησή του. Εξαιτίας του γεγονότος ότι γεννήθηκε ανάμεσα στα αστροπελέκια του Δία και την πυρκαγιά του ανακτόρου, ο Διόνυσος έφερε την επωνυμία πυριγενής και εξαιτίας του γεγονότος ότι συνέχισε την κύησή του στον μηρό του πατέρα του μηρορραφής, διμήτωρ (μια υλική-η Σεμέλη και μια θεϊκή-ο Δίας) και δισσότοκος ....

ΑΘΗΝΑ :
Κατά την Μυθολογία η πόλη έχει το όνομα της θεάς Αθηνάς, μετά από τον αγώνα διεκδίκησης της με τον θεό της θάλασσας Ποσειδώνα για να αναδειχθεί το καλύτερο δώρο, που είχε να δώσει ο καθένας για την πόλη. Συγκεκριμένα ο πρώτος βασιλιάς της Αθήνας Κέκρωπας, έπρεπε να αποφασίσει παρουσία όλων των κατοίκων της πόλης του ποιος θα αναλάμβανε απο τους δυο θεούς προστάτης της πόλης του. Οι δύο θεοί ο Ποσειδώνας και η Αθηνά θα έκαναν από ένα δώρο στον Κέκροπα και αυτός θα έκρινε ποιο είναι το καλύτερο οπότε αυτός θα γινόταν προστάτης της πόλης και θα έδινε το όνομα του σε αυτήν η οποία μέχρι τότε έφερε το όνομα του βασιλιά Κέκρωπα και λεγόταν Κεκρωπία. Εμφανίστηκαν λοιπόν και οι δύο μπροστά στον Κέκροπα και πρώτος ο Ποσειδώνας χτύπησε την τρίαινά του στον βράχο της ακρόπολης και ξεπετάχτηκε ένα πανέμορφο άλογο (σε παραλλαγή του μύθου λέγεται ότι έτρεξε νερό) όπου ο Ποσειδώνας τους εξήγησε ότι στον πόλεμο με τους εχθρούς του πάντοτε θα είναι νικητές με αυτά τα ζώα. Μετά η Αθηνά χτύπησε το δόρυ της τον βράχο και βλάστησε ένα δένδρο η ελιά όπου η Αθηνά τους εξήγησε ότι το δένδρο αυτό είναι το δένδρο της ειρήνης και θα τους δώσει καρπούς και χυμό για να τρώνε αλλά και υλικό-έλαιο για να φωτίζουν τα σπίτια και την πόλη τους . Ο Κέκροπας παραξενεύτηκε αλλά και εντυπωσιάστηκε από το δώρο της Αθηνάς και αποφάσισε να διαλέξει το δώρο της και αυτήν ως προστάτιδα της πόλης. Έτσι πήρε η Αθήνα το όνομά της απο την θεά Αθηνά για την οποία πόλη ο Αθηναίος Νομοθέτης Σόλων Προφήτευσε : Η πόλη μας ποτέ δεν θα χαθεί σύμφωνα με τη θέληση και τη διάθεση του Δία και των μακαρίων αθανάτων θεών. Γιατί μια τόσο μεγαλόψυχη προστάτιδα, κόρη πατέρα ισχυρού, η Παλλάδα Αθηνά, έχει τα χέρια της απλωμένα πάω από την πόλη. ...σόλωνος παρακαταθήκες)

ΔΙΟΝΥΣΟΣ-ΠΥΡΙΓΕΝΗΣ
ΠΥΡ=ΠΝΕΥΜΑ (του Δία)
ΔΙΟΝΥΣΟΣ-ΔΙΜΗΤΩΡ
ΔΥΟ ΜΗΤΕΡΕΣ-μία θνητή και μία αθάνατη (πνεύμα άνθρωπος-πνεύμα θεού)είναι γιαυτό που ο Διόνυσος εμφανίζεται στους μύθους να έχει ισχυρή θεϊκή φύση αλλά και ανθρώπινα πάθη (είναι πάθών θεός αλλά και πάσχων άνθρωπος) και είναι επίσης φανερό γιατί και ο οίνος τον οποίο εκπροσωπεί και προσφέρει είναι επίσης διπλής φύσεως-διπλής επιλογής-διπλής καταστάσεως, είναι ο οίνος ΣΩΦΙΑΣ ΘΕΟΥ και ο οίνος διανοητικής γνώσης- επιστήμης- φιλοσοφίας κλπ που χωρίς την υπαγωγή τους στην θεία σοφία-σωφία οδηγούν-καταντούν μια πλάνη-δύναμη η οποία καταστρέφει τους ανθρώπους ή στην καλλίτερη περίπτωση τους αδικεί και τους εκμεταλλεύεται.(σημ: και ο ιησούς-χριστός υπήρξε υιός θεού-υιός ανθρώπου-αδάμ)

ΑΘΗΝΑ-ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΥ
ΔΙΑΣ=ΑΘΗΝΑ (ξεπήδησε πάνοπλη απο την κεφαλή του)= εκδηλωμένη η θεία- θεϊκή Σοφία και συνεπώς και το δένδρο της η ελαία και το έλαιον είναι προϊόντα σωφίας τα οποία υλικά θρέφουν-συντηρούν-διατηρούν την ζωή την υγεία και αρμονία-ειρήνη στον άνθρωπο που τα χρησιμοποιεί και βέβαια αποτελούν με τις ιδιότητες τους σύμβολα σωφίας και αλήθειας-οδηγούν στην θεία σοφία και αλήθεια ακριβώς γιατί δημιουργήθηκαν και παραχωρήθηκαν απο τον θεό δημιουργό τους για οδήγηση πνευματική δηλαδή οδηγούν και εξηγούν τον γεννήτορα τους την Πνευματική Σωφία-Αθηνά . 
Α-γιον-αγαθόν-αγνόν Πνεύμα
Θ-εού Σοφία-ΘΕΑ
Η-θική Δικαιοσύνη
Ν-οημών ουσία-ζωή
Α-ρετή (αιώνια-αθάνατη) αρετών
ΘΕΑ-ΑΓΙΑ-ΑΓΑΘΗ-ΑΓΝΗ-ΗΘΙΚΗ-ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ-ΑΡΕΤΗ ΑΡΕΤΩΝ

Σ-ιός= θεός-σωτήρ
Ω-ν= υπάρχων
Φ-ως
Ι-σχύς-ρόν
Α-ληθεια-ς
ΣΙΟΣ ΣΩΤΗΡ-ΩΝ-ΦΩΣ-ΙΣΧΥΣ-ΑΛΗΘΕΙΑ

ΑΛΗΘΕΙΑ=εμπεριέχει τις λέξεις Θάλεια- θεία- ελαία κλπ δηλαδή η αλήθεια είναι μια ελαία που θάλλει ! (σημ-1: "αρχή σοφίας φόβος θεού ενσυνείδητος τη μυήσει".Η Πνευματική Σωφία δεν είναι διανοητική ή ψυχική ή υλική ή επιστημονική ή φιλοσοφική ή φυσιολατρική ή θρησκευτική. Η πνευματική σωφία είναι ουράνιος, υπερβατική, αγνή-πύρινη-καθαίρουσα, αγία-αληθοποιός, αγαθή-αγαθοποιός, πανίσχυρη, σωτήρια, είναι "θεός επι της γης όπως και στον ουρανό" συνεπώς εγώ, ο μαθητής της σοφίας, έχοντας κάνει όλες τις απαραίτητες προσαρμογές: ηθικές-καθαρτήριες, γνωσιολογικές-υπαγωγής της διανοίας μου στην πνευματική σωφία αλλά και πνευματικές-διακριτικές του καλού και του κακού να μπορώ να έχω ελπίδα ότι θα μου δοθεί άνωθεν η σωφία να μπορώ να αναγνωρίζω την πνευματική σωφία και να υπάγωμαι σε αυτήν πνευματικά και μόνον τότε θα μπορώ να διακρίνω φωτιστικά τις επιμέρους τις εκφράσεις και τα σύμβολα που χρησιμοποιεί και ταυτίζεται σε αυτόν τον κόσμο (θεά αθηνά-ελιά-γλαύκα-πόλις αθήνα-ακρόπολις κλπ) .

ΑΝΘΡΩΠΟΣ- ΕΛΑΙΑ=ΣΟΦΟΣ

Ε-κλεκτός αγάπης
Λ-υτρωτής-ελευθερωτής
Α-ληθινός πίστεως
Ι-σχυρός πνεύματος
Α-ρρενας σοφίας
ΕΚΛΕΚΤΟΣ-ΛΥΤΡΩΤΗΣ-ΑΛΗΘΙΝΟΣ-ΙΣΧΥΡΟΣ-ΑΡΡΕΝΑΣ

(σημ-2 : απεσταλμένοι οι οποίοι ταυτίστηκαν με την πνευματική σωφία-ΓΕΝΝΗΤΟΡΕΣ υπήρξαν στο παρελθόν σε όλα τα έθνη-λαούς, κυρίως όμως γνωρίζουμε, λόγω και της θρησκείας, ονόματα όπως οι ΗΛΙΑΣ ο προφήτης, ΙΩΑΝΝΗΣ ο πρόδρομος, Κωνσταντίνος ο Α', Κωνσταντίνος ο Παλαιολόγος-ΙΑ', αλλα και αρχαίοι ήρωες όπως ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ο ΘΗΣΕΑΣ και θεότητες όπως η ΑΘΗΝΑ και ο ΔΙΑΣ κλπ) .

ο θεός=
άναρχος αρχή-μονάς=ενας, δυαδικός, τριαδικός, μόνος, ων
θεός πατήρ=αλήθεια-ήλιος-ισχύς=1(2-3)
θεός υιός-λόγος= αγάπη-φως-θέλησις=2
θεός πνεύμα= σοφία-πύρ-φαντασία=3

ο Δημιουργός-τριάς δημιούργησε δια αυτοπροβολής του το ΟΥΡανιο-Δίπολο το οποίο πλέον ώς ο θεός και αντ'αυτού δημιούργησε τον πνευματικό κόσμο-12 και 12 αρχαγγελικά και αγγελικά τάγματα, εν συνεχεία δημιούργησαν τον ψυχικό-αιθερικό κόσμο και ολοκλήρωσαν την τριαδική δημιουργία με το υλικό σύμπαν-τον κόσμο στον οποίο υπάγεται και η γη μας . (για μας τους ανθρώπους θεός είναι ο ιησούς χριστός αλλά και το ουράνιο γεννητορικό Δίπολο η ΠΑΝΑΓΙΑ και ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ- όπως μας είναι γνωστοί) (εμείς δε οι έλληνες μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε ότι όλα τα ζεύγη προ ΔΙΑ αλλά και μετα με τον ΔΙΑ (6+6=12 και 6+6=12 ) είναι εκφράσεις-αυτοπροβολές γεννητορικές και ότι κατεξαίρεση ο πατήρ θεών τε και ανθρώπων ΖΕΥΣ-ΔΙΑΣ παρουσιάζεται πολύπλευρα και ως πατέρας των θεών -ο ών- και ως πατέρας των ανθρώπων -ουρανός- ) .
ΑΘΗΝΑ-ΕΛΑΙΑ-ΕΛΙΕΣ και ΕΛΑΙΟΝ
ΣΟΦΙΑ-ΔΕΝΔΡΟ ΣΟΦΙΑΣ-ΚΑΡΠΟΙ ΣΟΦΙΑΣ-ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΕΛΑΙΑ-ΕΛΑΙΟΝ=
κλάδος ελαίας-ειρήνης
στέφανος αθλητών-νικητών
περιστερά-νώε-ελευθερία
χρίσμα-χρίσις βασιλέων-ιερέων-πιστών
ευχέλαιον-ίαση ασθενών
φωτισμός βωμών-ιερών-χώρων λατρείας-οικιών-πόλεων κλπ.

ΕΛΑΙΑ-ΕΛΑΙΟΝ=ΣΩΦΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ-ΝΙΚΗ-ΔΙΑΘΗΚΗ-ΑΛΗΘΕΙΑ-ΧΡΙΣΜΑ-ΙΑΜΑ-ΦΩΤΙΣΜΟΣ-ΘΕΡΜΑΝΣΗ-ΒΡΩΣΙΣ-ΠΟΣΙΣ ΚΛΠ.

ΕΛΑΙΑ= 5+11+1+9+1=27= (999)=9
2=δίπολον-γεννήτορες
7=τέκνα-πνεύματα-δώρα
-----------
9= μυητικόν υικον-θυγατρικόν πνεύμα=κλίμακα ανόδου των αριθμών-αρετών του ουράνιου πνεύματος (άνθρωπος δημιουργημένος=1-2-3-4-5 αυτό-δημιουργικόν έργον του ανθρώπου=6-7-8-9 και10)
1=Α= μονάς-εν-αρχή άναρχος= α-ω
ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ=115 (Ε=11 Λ=5)
1-9= ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΡΙΘΜΩΝ
1-9=
1-5 = δημιουργεί ο θεός 
1= πνεύμα(ισχύς=αλήθεια-αγάπη-σωφία)
2=ψυχή (θέληση-αγάπη)
3=διάνοια(φαντασία-σωφία)
---
4= ύλη (ισορροπία-συμμετρία-σοφία)
5=εγώ-ον-αμιγώς δισύνθετον πνεύμα (καλόν-κακόν)
----
6-9 αυτοδημιουργεί ο άνθρωπος
6=τελείωση πνευματική-ένωση
7=ηθική τελειοποίηση-νόμος
8=αρμονική σύζευξη με τον ουρανό-αρμονία
9=δημιουργική συνεργασία στην γη με τον ουρανό-μύηση
(10= ο άνθρωπος καθίσταται δένδρο ζωής-αλήθειας=μονάς)

ΕΛΑΙΟΝ= ελιον και άλιον δηλαδή ηλιακόν (πύρ-φως) και θαλασσινόν (ύδωρ-άλας)

ΕΛΑΙΑ=27+ ΕΛΑΙΟΝ=54= 81= 9Χ9= ο μέγιστος δημιουργικός κύκλος της μυήσεως ο οποίος επιφέρει στον μαθητή την πλήρη απελευθέρωση-ελευθερία του

ελαία+έλαιον=ελευθερία=81

ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ-ΕΛΑΙΑ-ΑΘΗΝΑΙ
ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ-ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ-ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΘΕΙΑ ΣΩΦΙΑ-ΜΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ-ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΛΑΟΣ

ΕΛΛΑΣ-ΕΛΑΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
το πνεύμα της πνευματικής σωφίας-το δένδρο της σοφίας-αλήθειας- το δημιουργικό αποτέλεσμα της αλήθειας ("και γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς")

ΑΘΗΝΑ=30 + ΕΛΑΙΑ=27 + ΕΛΑΙΟΝ=54= 111

ελλάς=46+ελαία= 27= 73
νόμος=73
σωφία=73

Δεν υπάρχουν σχόλια: