Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Ελλήνων Δώρα 18

("η ελλάς βρίσκεται στο μέσον όλης της γης,η αττική στο μεσον της ελλάδος,η δε αθήνα στο μέσον της αττικής και στο μεσον πάλιν των αθηνών η ακρόπολις"(αριστείδης ο δίκαιος)-τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα)
Η (Ελλήνων) Ελληνική Μυθιστορία-Μυθολογία-Μυθοσοφία-Δ-1 :

Ολόκληρη η Ελληνική Μυθολογία είναι η δια συμβόλων και μύθων-συμβολικών Μύθων αποκάλυψη της Ουράνιας Δημιουργίας, του Ουράνιου Εργου στον Κόσμο-Γη, της Ουράνιας Συνεισφοράς και Βοήθειας προς τον Ανθρωπο ώστε αυτός να θελήσει να ακολουθήσει την οδό της αλήθειας-Ηθικής-Σοφίας, να ζήσει-κατορθώσει την Ηθική και Πνευματική Αυτοτελείωση του και εν τέλει να θελήσει να Συμπράξει στο Ουράνιο Εργο, να γίνει Συνεργός-Συνεργάτης του Ουρανού (που εργάζεται-συνεργεί το έργο του θεού) και τιουτοτρόπως να επιτελέσει τον Αθλο της Ομοίωσης-Παρομοίωσης του με τους Θεούς του Ουρανού, να Ηρωποιηθεί και εν τέλει να επιστρέψει στον Ουρανό-Ευφορη Φθία όπου τον περιμένει η Απο-θέωση

σημ: η ΠΑΝάρχαία ελληνική Ιστορία είναι τόσο συμπλεκόμενη με τον Μύθο που πλέον ιστορία και μύθος γίνονται μυθιστορία (δεν ξεχωρίζει ο μύθος απο την ιστορία και η ιστορία γίνεται μυθική και θρυλική, το πραγματικό συμπλέκεται με το ιδεατό και το φυσικό με το μεταφυσικό και υπερβατικό, οι ανθρώπινες πράξεις-η ανθρώπινη ιστορία συνδέεται με τις θείες ενέργειες-δράσεις, το ανθρώπινο ηρωποιείται και γίνεται θεϊκό και το θείο ανθρωποποιείται και γίνεται θεανθρώπινον πάθος και ένωση-γάμος και σχέση ουρανού και γης, ανθρώπων και θεών, Ορφέας-Διόνυσος-Ηρακλής-Θησέας κλπ).

ΘΕΟΙ-ΠΡΩΤΟΙ:
ΚΡΟΝΟΣ-ΡΕΑ κλπ: (Κ=Χ-Ρόνος και Ρέα=ρέει-Ροή Κ-ΧΡ-όνου, αλλά και ΕΡΑ=ερεί-αγαπά την ζωοποίηση-κινητοποίηση του Κ-χρόνου και το να επιφέρει κλίμα-καιρό-συνθήκες εαρινές:ρέα=έρα-έαρ δηλαδή η ρέα αγαπά-ερά το έαρ=γλυκιά-απαλή κατάσταση καιρού= χρόνου) Αποκαλύπτουν το "παρελθόν" του ουρανού αλλά και ότι είχε φθάσει ο "καιρός" και το "πλήρωμα του Κρόνου-Χρόνου" να πληροφορηθούν οι άνθρωποι την καταγωγή τους αλλά και την ενεργητική πλέον παρουσία και δράση-δημιουργικότητα των "θεών" στην ζωή των ανθρώπων και τον κόσμο-γη.

Κρόνος=χρόνος- το αιώνιο-άχρονο πνεύμα (μια ακτίνα του) αυτο-καθίσταται-γίνεται έν-χρονο (πνεύμα) με σκοπό να καταστήσει αιώνια-άφθαρτα-αθάνατα τα εντός του χρόνου-χρονικά-υπαγώμενα στην χρονικότητα την φθορά και το τέλος-θάνατο, προϊόντα-δημιουργήματα του ένχρονου πνεύματος, τον άνθρωπο και τον κόσμο-υλική δημιουργία .
Ρέα=ροή του χρόνου,η κίνηση του τροχού του χρόνου- το άπειρο-αδιάστατο-το χωρίς όρια  και τέλος πνεύμα (μια ακτίνα του) εισέρχεται εντός του χρόνου (υλοποιημένο πνεύμα) και τον κινητοποιεί-ζωοποιεί-εμψυχώνει-τακτοποιεί (αλλάζει-προσαρμόζει-μεταμορφώνει-διευρύνει- κινητοποιεί κλπ. τον χρόνο ως κατάσταση σταθερή-ακίνητη-αμετάβλητη).

Κρόνος-Ρέα= σε ένα συνεχή και διαρκή εναγκαλισμό-εναλλαγή-ανταλλαγή-συνεισφορά των αρετών-δυνάμεων τους, κινητοποιούν το υπνώτον χαωτικό πνεύμα (προυπήρχε του υλοποιημένου χρόνου), το αφυπνίζουν καθιστώντας το πλέον αντιδραστικό, το υλοποιούν, το υλομορφοποιούν, το τακτοποιούν, το καθιστούν δημιουργία-κόσμο-τάξη-κοσμικό νόμο με σταθερά επαναλαμβανόμενα φαινόμενα, δημιουργούν το πυρ-φως την νύκτα τον ήλιο τους πλανήτες (έκρηξη-εκτόξευση-περιδίνηση-κινητοποίηση-ενεργοποίηση-απελευθέρωση όλων των κρυμμένων αδρανών ατομικών-πυρηνικών-ηλεκτρικών-μαγνητικών κλπ δυνάμεων της ύλης και σταδιακή συγκρότηση του σύμπαντος κόσμου και της ζωής) και ολοκληρώνουν την κοσμική δημιουργία-κοσμικό σύμπαν-τα.

ΘΕΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ:
ΖΕΥΣ=ΔΙΑΣ-ΗΡΑ κλπ: ( Ζεύς=ζέει-ζεί=ζέουσα-πύρινη ζωή και Ηρα=Ερα-έρως-Ηρως= ερεί-αγαπά την ζέουσα-πύρινη ζωή αλλά και Φυσά-πνεέι ως ΑΗΡ=ήρα= πνεύμα έρωτος-αγάπης) Είναι οι δημιουργοί της Ζωής, της Φύσης, του Ανθρώπου. Οι συγκεκριμένοι είναι οι ίδιοι οι προηγούμενοι θεοί, ο Κρόνος-Ρέα (παρότι θεωρούνται "τέκνα" θεών) σε επόμενη κοσμική δημιουργική τους Δράση-δραστηριότητα-δημιουργία. ο Ζεύς-Δίας είναι "Πατέρας των θεών και των ανθρώπων" που αυτό δείχνει-βεβαιώνει την "δημιουργία τόσο των θεών- απο Θεό όσο και την δημιουργία των ανθρώπων-απο τον θεό". Αυτό σημαίνει ότι "οι Θεοί" αυτοί ονομάζονται "Αθάνατοι Θεοί" σε σχέσει με τους ανθρώπους οι οποίοι είναι Θνητοί και ότι πρόκειται για ουράνια όντα και όχι γιαυτόν καθεαυτόν τον αληθινό θεό (όπως τον γνωρίζουν οι λεγόμενοι χριστιανοί, κλπ.) .

σημ: στην ίδια "περίπτωση-κατηγορία" εμπίπτει και η Αθηνά η οποία "γεννάται" απο την κεφαλή του Ζεύς-Διός (χωρίς Μητέρα) και είναι "κόρη" του ενώ η αλήθεια είναι ότι είναι ο ίδιος ο Ζεύς-Δίας που αυτογεννάται ως η Σοφία Θεού (αφού βέβαια είχε καταπιεί την πρώτη του γυνάικα την Μήτιδα !!) .

ΘΕΟΙ-ΤΕΚΝΑ ΘΕΩΝ και Τέκνα Θεών-Ανθρώπων:
ΗΦΑΙΣΤΟΣ-ΗΡΑΚΛΗΣ-ΕΥΡΩΠΗ-ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ-ΑΡΗΣ κλπ.
Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες "θεών" και "θεανθρώπων" και "Ηρών-Ημιθέων" κλπ. και υπηρετούν διαφορετικές σκοπιμότητες στην προβολή-όψεις της αλήθειας-μυθολογίας-μυθοσοφίας.

ΗΦΑΙΣΤΟΣ: είναι γυιός Θεών του Δία και της Ηρας (ή μόνο της Ηρας με παρθενογένεση- όπως και ο Αρης υπάρχει η εκδοχή ότι είναι μόνον γιός του Δία). ο Τεχνίτης-Τεχνουργός- θεός του Πυρός και της μεταλλουργίας, που αυτό δείχνει την Θεία αρετή του πυρός και την τέχνη επεξεργασίας των μετάλλων που χαρίσθηκε στους ανθρώπους εξ αρχής της δημιουργίας τους (εποχή του χαλκού- σιδηρούν και χρυσούν γένος κλπ).

ΗΡΑΚΛΗΣ: είναι γιός του Θεού Δία και της θνητής βασίλισσας Αλκμήνης. Εδώ έχουμε μια εξέχουσα περίπτωση ΘΕΟΥ-ΑΝΘΡΩΠΟΥ=θεανθρώπου, όπου το θείον γίνεται δια ενσαρκώσεως σε άνθρωπο, άνθρωπος με θεϊκές ιδιότητες-αρετές υπερβαλλόντως αυξημένες σε σχέση με τους κοινούς ανθρώπους. Η περίπτωση Ηρακλή (για να αποκαλυφθεί η θεϊκότητα σε σχέση με την ανθρωπ-ιν-ότητα) είναι ιδιόμορφη καθώς γεννήθηκε δίδυμος-με δίδυμο αδελφό ο οποίος ήταν "ανθρωπινότερος" σε σχέση με τον ίδιο που ήταν "θεϊκότερος (γιαυτό λέγανε ότι ο ένας ήταν γιός του Δία και ο άλλος ο Ιφικλής ήταν γιός του βασιλιά Αμφιτρύωνα). Ο Ηρακλής είναι ένας Ηλιακός Ηρωας-Θεάνθρωπος όπως ο Απόλλων (ο οποίος και αυτός ήταν Δίδυμος μόνο που στην περίπτωση του ήταν Ισότιμος και Ισοδύναμος-Ισάξιοςμε την αδελφή του Αρτεμη και όχι όπως ο Ηρακλής με τον Ιφικλή) ο οποίος αναλαμβάνει να εκτελέσει 12 άθλους δηλαδή το σύνολο των άθλων που θα πρέπει να εκτελέσει συνολικά η ανθρωπότητα-οικουμένη ώστε να μπορέσει να επιτύχει αφενός την κατάργηση του κακού-των τεράτων και αφετέρου να επιστρέψει στον θεό νικητής και τροπαιοφόρος.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e3/Europa_bull_Louvre_MNC626.jpg/640px-Europa_bull_Louvre_MNC626.jpg
ΕΥΡΩΠΗ:
Είχε θεϊκή καταγωγή απο τους γονείς της αλλά και "αρπάχθηκε" απο τον Δία ο οποίος έλαβε μορφή Ταύρου και εν συνεχεία αφού την μετέφερε στην Κρήτη συνεβρέθηκε μαζί της όπου και απέκτησε τρία παιδιά: τον Μίνωα-Ραδάμανθυ-Σαρπηδόνα, οι οποίοι κατέστησαν δίκαιοι και ξακουστοί βασιλείς και νομοθέτες αλλά και μετά θάνατον έγιναν κριτές-δικαστές στον κόσμο των ανθρώπινων ψυχών. Η Ευρώπη, έδωσε το όνομα της στην σημερινή Ευρωπαϊκή Ηπειρο η οποία είναι και ο κατεξοχήν φορέας-δέκτης του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και της χριστικής διδασκαλίας αλλά και και της ρωμαϊκής και βυζαντινής νομολογίας και τεχνολογίας .

ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ:
ανήκει στην γενιά των Τιτάνων (Κρόνος-Ρέα-Ιαπετός-Τηθύς κλπ) των Θεϊκών όντων των πρό των θεών της γενιάς του Δία οι οποίοι Κυριάρχησαν των Τιτάνων και άνοιξαν μια νέα περίοδο θεϊκής βασιλείας της ΟΛΥΜΠΙΑΣ με Αρχηγό-Κύριο Όλων των όντων και Υπέρτατο πρωταγωνιστή τον Πατέρα Ζεύς-Δία. Ο Δίας συνεβρέθηκε με την Μνημοσύνη για 9 ημέρες και τεκνοποίησε τις 9 μούσες δηλαδή όλα τα ψυχικά χαρίσματα-αρετές που πλουσιοπάροχα οι θεοί χάρισαν στην ψυχή και το πνεύμα των ανθρώπων (Θεός=Πνεύμα-Ον=δίδει απο την Γέννηση-δημιουργία των ανθρώπων, Πνευματικά και Ψυχικά χαρίσματα): 
  1. Καλλιόπη: Ποίηση
  2. Κλειώ: διήγηση-ένδοξη Ιστορία
  3. Ευτέρπη: Μουσική
  4. Θάλεια: Θέατρο-Κωμωδία
  5. Μελπομένη: Θέατρο-Τραγωδία
  6. Τερψιχόρη: Ορχηση-Ψυχαγωγία
  7. Ερατώ: Ερωτική Ποίηση-Χορός
  8. Πολύμνια: Υμνοι-Ιερή Ποίηση-λόγος
  9. Ουρανία: Αστρονομία
 
οι 9 αριθμοί της Τριαδικής Μονάδος
του Πνεύματος στην ύλη
ΑΡΗΣ:
ανήκει στην Τρίτη Γενιά των Θεών οι οποίοι είναι Τέκνα των "Ολύμπιων Θεών" οι οποίοι συγκροτούν την Δεύτερη Θεϊκή γενιά. Είναι γιός του Δία_Ηρας. Είναι η μόνη Περίπτωση στην ομήγυρη-όμιλο των θεών ενός θεού ο οποίος συμπεριφέρεται άλογα-βίαια-πολεμικά. είναι ο θεός του πολέμου (Πόλεμος πάντων μεν πατήρ εστί, πάντων δε βασιλεύς. Και τους μεν θεούς έδειξε, τους δε ανθρώπους, τους μεν δούλους εποίησε, τους δε ελευθέρους.: ηρά-κλειτος) αρρενωπός, ρωμαλαίος, ορμητικός, δυνατός, πολεμοχαρής, τρομερός, φοβερός, ατρόμητος-ανδρείος : δηλαδή έχει-κατέχει όλες τις αγωνιστικές-πολεμικές αρετές-χαρίσματα τα οποία είναι ικανά και ισχυρά ώστε να αναδεικνύουν την αρρενωπότητα-ανδρεία-δύναμη ενός πολεμιστή ο οποίος επιδιώκει να νικά τον αντίπαλο αλλά και να κάνει ηρωϊκές πολεμικές πράξεις-ανδραγαθίες. ο Αρης υπήρξε εραστής της Θεάς του έρωτα Αφροδίτης και καρπός του έρωτα τους ήταν η Αρμονία (Αρης=άρρεν-άρρατος-άκαμπτος-σκληρός και Αφροδίτη= αφρο-γεννημένη δηλαδή αιθερία-απαλή, συνεπώς εδώ έχουμε μία πρώτη (σε πρώτο επίπεδο κατανόησης της αλήθειας) ένωση του άρρενος (αρρενωπός) με το θήλυ (απαλό-θηλαστικό) μέσα απο την ένωση τους προκύπτει Η ΑΡΜΟΝΙΑ (αρμονία= αρμός-αρμόζω-συνδέω-ενώνω δια της αρετής). ο Αρης εξέφρασε ως αρετή-ιδέα μία εποχή ηρωϊκή-πολεμική-ανδροκρατούμενη (τέκνα τους είναι και οι Αμαζόνες-Τοξότριες) όπου οι πολεμικές αρετές ήταν οι μεγαλείτερες αρετές για έναν βασιλιά, εναν πολεμιστή, έναν λαό-έθνος όπου οι διαφορές λύνονταν σύμφωνα με την πολεμική ισχύ-υπεροχή του αντίπαλου. (σημ: μπορεί κανείς να φαντασθεί τον σημερινό κόσμο-άνθρωπότητα πως θα ήταν αν νικούσαν οι πέρσες κατα την περίοδο των εισβολών τους στην ελλάδα;)

Βλέπουμε λοιπόν ότι η θεία ΘΕΟΓΟΝΙΑ συμπέκεται με την θεία ΑΝΘΡΩΠΟΓΟΝΙΑ και οι δύο συναντώνται στον κόσμο των ανθρώπων επιδιώκοντας να ενώσουν θεούς με ανθρώπους, ουράνιους θεούς, με γήϊνους ανθρώπους, χρυσή τομή και των δύο οι ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΙ- ΑΝΘΡΩΠΟΘΕΟΙ, δηλαδή οι θεοί που γίνονται-ενσαρκώνονται ώς άνθρωποι μέσα απο την θεία ανθρώπινη τεκνογονία με έργο και σκοπό να δείξουν παραδειγματικά στον άνθρωπο την οδό της αρετής-αλήθειας-αγώνα να νικηθεί το κακόν-τέρας και να επικρατήσει το καλόν-αληθές-αγαθόν και οι άνθρωποι-Ηρωες οι οποίοι ακολουθούν τα βήματα-οδό των θεανθρώπων και αυτοκαθίστανται μέσα απο τα ηρωϊκά τους έργα, ήρωες-ημίθεοι-ανθρωπόθεοι.

ΗΡΩΕΣ-ΗΜΙΘΕΟΙ:
κυρίως έλκουν καταγωγή απο τους θεούς ή είναι κατευθείαν τέκνα των θεών ή των τέκνων των θεών (αχιλλεας-έκτορας-οδυσσέας-ηρακλής-θησέας κλπ : Ηρωϊκή Εποχή) και ακριβώς λόγω αυτής τους της θεϊκής καταγωγής θεωρούνται και είναι ΗΜΙΘΕΟΙ οι οποίοι ενεργούν εύκολα ΗΡΩΪΚΕΣ πράξεις-έργα και οι οποίοι ως ημίθεοι είναι Μισοί θεοί και μισοί άνθρωποι που αυτό σημαίνει θεϊκά χαρίσματα σε συνδυασμό με ανθρώπινες αδυναμίες (σημ: μια τέτοια ανάλογη εικόνα διπλού όντος είναι και ο Κένταυρος: μισός άνθρωπος-έλλογος και μισός άλογο)

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e2/Combat_de_Zeus_contre_Typhon.jpg
ΔΑΙΜΟΝΕΣ-ΤΕΡΑΤΑ:
αγαθοί δαίμονες-αγαθοδαίμων και κακοποιοί δαίμονες-κακοδαίμων: προστάτες των αγρών, των αμπέλων αλλά και πνεύματα της γονιμότητας της ευφορίας, φύλακες των πόλεων και της ανθρώπινης ευημερίας-ευδαιμονίας. Τα τέρατα είναι συνήθως παιδιά της Γής (= ύλη= υλισμός και του χάους=πρωταρχική ύλη-ουσία του κακού η οποία με την επήρρεια των θείων δυνάμεων συνεχώς τακτοποιείται-κοσμείται γίνεται κόσμος και δημιουργία) ή του Τυφώνα ο οποίος είναι το ενδυναμωμένο πνεύμα του κακού στην ύλη-και έχει μητέρα την γη -υλη-ουσία κακού πνεύματος η οποία υπο την επήρρειαν θείων δυνάμεων έγινε ΥΛΙΚΟ προς χρήση-χρήσιμο αλλά διατήρησε και τις αρνητικές της προδιαθέσεις-καταβολές με αποτέλεσμα να είναι και να γίνεται υλικό προς καλή ή κακή χρήση, με θετικές αλλά και αρνητικές ιδιότητες κλπ) και πατέρα τον τάρταρο (ζόφος-κόλαση-βασίλειο του κακού στον κάτω κόσμο). Ολα τα τέρατα του κακού, όταν νικηθούν, μπορεί να καταστούν χρήσιμα μέσα-ζώα-δύνάμεις-όπλα του καλού-προς υπηρέτηση του καλού (όπως είναι και το δηλητήριο του φιδιού το οποίο κατάλληλα επεξεργαζόμενο απο τον ειδικό-επιστήμονα- ιατρό μπορεί απο δηλητήριο να καταστεί φάρμακο σωτηρίας ή ακόμη μπορεί να γίνει ανάλογη προσέγγιση με άγρια ζώα τα οποία όταν εξημερόνονται καθίστανται βοηθοί-συνεργάτες του ανθρώπου όπως πχ. οι λύκοι-λυκόσκυλα-αλεπούδες-ελέφαντες κλπ. Ομοίως παρομοίως είναι-γίνεται και με το πνεύμα του κακού το εντός του ανθρώπου (αμειγώς-πνευματικώς δισύνθετο πνεύμα-ον-εγώ) όταν μετουσιώνεται σε καλό μέσα απο πράξεις καλού και μετάνοιας κακού, τότε πράγματι γίνεται μία δύναμη θετική η οποία επιπροστίθεται στην ενυπάρχουσα θετική δύναμη καλού-το εν ημίν πνεύμα του καλού και τιουτοτρόπως ο άνθρωπος γιγαντώνεται σε σοφία και καλωσύνη.
. .............

Δεν υπάρχουν σχόλια: