Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2015

Ελλήνων Γράμματα Σωφίας-4

("η ελλάς βρίσκεται στο μέσον όλης της γης,η αττική στο μεσον της ελλάδος,η δε αθήνα στο μέσον της αττικής και στο μεσον πάλιν των αθηνών η ακρόπολις"(αριστείδης ο δίκαιος)-τώρα είναι η ώρα να δώσει τούτη η χώρα τα χρεωστούμενα δώρα)
ΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩ
  1. Α-ΑΛΗΘΕΙΑ= 24. Ω-ΩΝ
  2. Β-ΒΟΥΛΗΣΙΣ=23.Ψ-ΨΥΧΗ
  3. Γ-ΓΕΝΕΣΙΣ=  22. Χ-ΧΙΑΣΜΟΣ
  4. Δ-ΔΥΝΑΜΙΣ= 21.Φ-ΦΩΣ
  5. Ε-ΕΓΩ-είναι =20.Υ-ΥΨΩΣΙΣ
  6. Ζ-ΖΩΗ=         19.Τ-ΤΕΛΕΙΩΣΙΣ-τάξις
  7. Η-ΗΘΙΚΗ=    18. Σ-ΣΩΦΙΑ
  8. Θ-ΘΥΣΙΑ=    17. Ρ-ΡΑΒΔΟΣ
  9. Ι-ΙΣΧΥΣ=      16. Π-ΠΝΕΥΜΑ-ποιμήν
  10. Κ-ΚΟΣΜΟΣ=15.Ο-ΟΝ
  11. Λ-ΛΟΓΟΣ=   14. Ξ-ΞΥΛΟΝ-σταυρός
  12. Μ-ΜΥΗΣΙΣ= 13. Ν-ΝΟΥΝΕΧΕΙΑ
 Ο ΛΟΓΟΣ είναι ο Θεος: Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο Λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ην ο Λόγος. ο ΛΟΓΟΣ είναι η Αγάπη η οποία διαχύθηκε ως αιθήρ και παγκόσμια ψυχή με σκοπό να συνδέσει την ύλη με το πνεύμα. ο Λόγος είναι αρετή-δυναμική ιδιότητα της διανοίας : κρίσις-μνήμη-λόγος. ο Λόγος είναι η έναρθρη ομιλία και η δυνατότητα επικοινωνίας των ανθρώπων, γραπτώς και προφορικώς. ο άνθρωπος θα πρέπει να προσέχει τα λόγια του την ομιλία του διότι ο λόγος ενέχει έναν δυναμισμό ο οποίος μπορεί να επιφέρει αποτελέσματα δημιουργικά ή καταστροφικά. ο ιησούς δια του Λόγου του και μόνον ανέστησε νεκρούς και ο χίτλερ δια του λόγου του έκανε έναν λαό να παραληρεί απο μίσος και αλαζονεία εναντίον όλων των λαών τους οποίους σκόπευε να καθυποτάξει (και ο οποίος έχασε τον πόλεμο εξαιτίας τον ελλήνων), επίσης οι έλληνες δια του λόγου τους μεταλαμπάδευσαν επιστήμες φιλοσοφία πολιτισμό και πνεύμα αληθείας σε όλους τους λαούς (οι οποίοι βάρ-βάρ-ιζαν) ενώ αντίθετα οι εβραιο-ευρωπέοι επιστημονες-φιλόσοφοι (Μαρξ- Εγκελς-Νίτσε-Βολταίρος-Μοντεσκιέ-Σαρτρ-Σμιθ-Λοκ-Δαρβίνος κλπ) έσπειραν παντού τα ζιζάνια της πλάνης και της αναλήθειας του λόγου τους (γραπτού και προφορικού) στην ευρώπη και απο εκεί σε όλο τον κόσμο-ανθρωπότητα. (σημ: είχε ανάγκη η ανθρωπότητα όλους αυτούς τους πιθήκους αφού είχε στο ταμείο-ενεργητικό της τα ευαγγέλια του θεού ή ακόμη ακόμη είχε τον βούδα και τον σωκράτη ; Σκεφθείτε παραδείγματος χάριν τι θα ήταν η ανθρωπότητα προ χριστού πριν την τριανδρία ΣΩΚΡΑΤΗΣ-ΠΛΑΤΩΝ-ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ; και εν συνεχεία με τον αλέξανδρο ο οποίος μετέφερε το πνεύμα-λόγο τους στις εσχατιές της οικουμένης).
ο λόγος είναι δύναμις, εάν ευχόμεθα δια του λόγου μας το καλόν τότε χαρίζουμε ΕΥλογία, εαν ευχόμεθα το κακόν-κατάρα (κακολογία-διαβολή) δια του λόγου μας τότε επιφέρουμε καταστροφή η οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων γυρίζει ισχυρότερη στον καταρώμενο-διαβάλλοντα-κακολογούντα και αυτό λόγω του ηθικού νόμου ο οποίος μας παρακολουθεί άγρυπνα (και ας μην παίρνουμε είδηση-λόγω και του χρόνου ο οποίος περνάει απο συμβάν σε συμβάν) .
το ΞΥΛΟΝ είναι διπλούν: Ξύλον ζωής και Ξύλον γνώσεως (εδέμ-παράδεισος). Το ξύλο της ζωής είναι ο χριστός-η αγάπη και το ξύλο της γνώσεως-σοφίας είναι το πνεύμα της αληθείας ο παράκλητος ο οποίος είναι ο δημιουργός του ανθρώπινου πνεύματος το οποίον είναι αμειγώς πνευματικώς δισύνθετον καλού και κακού και απο αυτής της πλευράς το δένδρο της γνώσεως σχετίζεται τόσο με την ανθρώπινη διάνοια (δισυνθετότης-δύο φορών) όσο και με το θείο πνεύμα (απλότης-διπολικότης αγάπης σωφίας). το ΞΥΛΟΝ-ΔΕΝΔΡΟΝ της γνώσεως (διάνοια) είναι ο ΣΤΑΥΡΟΣ ο οποίος απεικονίζει-μορφοποιεί συμβολικά αποσυμβολιστικά τις 4 εκφράσεις του ανθρώπινου εγώ-5ον :
πνευμα-1
Ι
Ι
     4-ύλη-----εγώ---διάνοια-3
Ι
Ι
ψυχή-2
το εγώ (εκ του ειμί=υπάρχω-είμαι ον) είναι ΟΝ_ΠΝΕΥΜΑ_ΕΓΩ καθώς είναι δημιουργημένο και ως ύπαρξη και ως ανόμοια ατομικότης αλλά και ως κατάσταση πνεύματος (η τρίτη μετα το πνευμα καλού και το πνευμα κακού), συνεπώς το εγώ είναι ένα δημιούργημα του Λόγου_Πνεύματος, της αγάπης-σοφίας του Πνεύματος_Λόγου, και είναι εν ταυτώ ένας ανθρώπινος λόγος και ένα ανθρώπινο πνεύμα κατ' εικόνα και προς ομοίωση με τον-τους γεννήτορες του. Αυτό σημαίνει ότι το ανθρώπινον εγώ- ο άνθρωπος, μπορεί να ομοιωθεί πνευματικά είτε με το καλόν-και να γίνει Λόγος και πνεύμα, όμοιος με τον θεό, είτε να ομοιωθεί με τον αντίλογο και το πνεύμα του κακού και να γίνει παρόμοιος του κακού.(σημ: άνθρωπος με προσωπικότητα ανόμοια σημαίνει ανόμοιος του θεού ο οποίος είναι όμοιος εαυτού και άνθρωπος με προσωπικότητα παρόμοια του πνεύματος του θεού σημαίνει πλησίασμα-ομοιογένεια-συγγένεια του ανθρωπίνου πνεύματος-εγω με τον θεό και τέλος άνθρωπος με πνεύμα-αρετές όμοιες του πνεύματος του θεού σημαίνει άνθρωπος όμοιος με τους αγγέλους-πνεύματα δηλαδή ισάγγελος-ισαγγελικον πνεύμα, έτσι λοιπόν ο άνθρωπος απο ανόμοιος του θεού οφείλει να γίνει παρόμοιος και εν τέλει όμοιος, αυτή είναι η οδός του κατεικόνα και ομοίωση, βεβαίως ισχύει και η φορά-κατεύθυνση προς το κακό δηλαδή απο ανόμοιος του κακού να γίνει παρόμοιος και όμοιος του κακού). Η οδός- αλήθεια- ζωή του ανθρώπου οφείλει να είναι η με λόγια και έργα καθημερινή  ΑΡΣΙΣ ΤΗΣ ΔΙΣΥΝΘΕΤΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ-εγώ-εαυτού-κακού (της ανομοιότητας του) δηλαδή η ζωή του θα πρέπει να σφραγίζεται καθημερινά με βιωματική μετάνοια και συγχώρεση και υπομονή και ταπεινοφροσύνη του εγωϊκού του κακού και πάνω απόλα με την ψυχοπνευματική πίστι-αγάπη προς τον θεό (αυτό θα σημάνει το συν-πλησίασμα του και την ομοιογένεια του με το πνεύμα του θεού το μέσα και έξω απο αυτόν.
η άρσις του σταυρού (το σήκωμα του σταυρού=γολγοθάς) δηλαδή της δισυνθετότητος-ανομοιότητος περιλαμβάνει 3 βασικά στοιχεία-καταστάσεις-περιόδους α) την μετουσίωση του κακού (ετερογενές)- μέσα απο πράξεις καλού και μετάνοιας κακού-λαθών-παραλείψεων, β) την απλοπλοίηση της δισυνθετότητος-ζωής-καθημερινής συμπεριφοράς (παρ-ομοίωση με το πνεύμα του καλού) εις τρόπον ώστε σταδιακά γ) να επέλθει ΑΥΤΟ- πνευμάτωσις του εγώ-πνεύματος-εαυτού μας (ομοίωση με το πνεύμα του θεού).

ΑΡΣΙΣ του ΣΤΑΥΡΟΥ=σημαίνει άρσις του ΑΝΤΙΛΟΓΟΥ:
υλικά-όχι βία-ατομισμό-ατομικό συμφέρον
ψυχικά-όχι αδικία-εχθρότητα
διανοητικά-όχι πλάνη-αλαζονεία
πνευματικά-όχι ψεύδη-αναλήθεια

ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ της ΔΙΣΥΝΘΕΤΟΤΗΤΟΣ= σημαίνει ζωή-συμπεριφορά ΚΑΝΟΝΙΚΗ-σύμφωνη με την αλήθεια-αγάπη-σοφία-συμμετρία:
υλικά- τηρώ το μέτρο στις ανάγκες μου,
ψυχικά- αγαπώ είμαι αλληλέγγυος προς τον συνάνθρωπο,
διανοητικά- γνωρίζω το καλόν και το κακόν (τι είναι; την φύση-θέση-σκοπό τους), σιωπώ-φρουρώ-προσέχω εαυτόν απο το μεσα-έξω μου κακόν, επιλέγω να ενεργώ-λέγω-πράττω αυτοθυσιαστικά και εξακολουθητικά το καλόν,
πνευματικά-αναζητώ-γνωρίζω-βιώνω-τηρώ την αλήθεια η οποία είναι η αγάπη (πρός πάντας κατα πάντα και δια πάντα, παντού και πάντοτε) και η σοφία (η οποία με οδηγεί να γίνομαι διακριτικός- εγρήγορος- συνετός-φρουρός-φύλακας του νόμου και της ηθικής-δικαιοσύνης).

Η ΑΥΤΟΠΝΕΥΜΑΤΩΣΙΣ: σημαίνει τον άνωθεν φωτισμό του αγίου πνεύματος και την άνωθεν χαριτοδότηση του αγίου λόγου, σημαίνει την κάτωθεν επαφή-κοινωνία-επικοινωνία-συνέργεια με τον ουρανό και την κάτωθεν υπηρέτηση του έργου του θεού, κατα το θέλημα και τις εντολές του .

συνεπώς Ο ΛΟΓΟΣ ΜΑΣ είναι το βασικό όπλο της άρσης του ΣΤΑΥΡΟΥ-εαυτού-κακού μας και αυτό το παράδειγμα έδωσε Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ο οποίος ήρε- σήκωσε τον σταυρό του και σταυρώθηκε πάνω στον γολγοθά (ενώ ήταν όχι απλά αναμάρτητος και αυτοπνευματωμένος αλλά θεός-ανθρωπόθεος στην γη). αυτή η εικόνα είναι που ερμηνεύει τον ΛΟΓΟ ΤΟΥ "εγω ειμί η οδός η αλήθεια και η ζωή" στην γη, "εγώ δηλαδή άνθρωπε: είμαι ο σταυρός και η οδός του γολγοθά και η σταύρωσις του κακού μεσα και έξω σου διότι μόνον ακολουθώντας την οδό αυτή της αυτό-σταύρωσης και του γολγοθά θα γίνει για σένα η οδός αυτή, η οδός της αναστάσεως και της αναστημένης ζωής μέσα και έξω σου"

Δεν είναι ο σταυρός κακός ούτε ο άνθρωπος είναι ον του κακού αλλά ο άνθρωπος είναι δυαδικός- συγκροτημένος και απο τα δύο πνεύματα (παρότι ο δημιουργός του είναι ο θεός, τον χρέωσε και με το κακό και μέ ΕΡΓΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ να το μετουσιώσει-ένα σπέρμα και να το επαναφέρει στα θεία δώματα με την επιστροφή του-να επαναφέρει τον άσωτο υιό- πνεύμα).

δεν είναι ο λόγος του ανθρώπου κακός αλλά μπορεί να εκφρασθεί είτε καλώς είτε κακώς απο προσωπική-ατομική επιλογή του και να επιφέρει τα αντίστοιχα αποτελέσματα, δημιουργικά ή καταστροφικά, ευλογημένα ή καταραμένα .

ο λόγος του ανθρώπου είναι ο σταυρός του, ανυψούμενος ο ίδιος πάνω στον σταυρό, ανυψώνει και τον λόγο (εαυτό) του, αρνούμενος τον σταυρό (εαυτό) του, αρνείται τον λόγο της υπάρξεως του (αρνείται τον σταυρό-σταύρωση του), αποδεχόμενος τον σταυρό του, αποδέχεται το έργο του-αποστολή-πεπρωμένο του (το να γίνει ένας εσταυρωμένος στον κόσμο-τον κόσμο δηλαδή ένας αναστημένος σεσωσμένος και σωτήρας) .

Δεν υπάρχουν σχόλια: